«پورشه کاین 2018» را بشناسید +عکس

به گزارش صبحانه،شرکت پورشه در تدارک عرضه‎ی نسل جدید پورشه کاین است و این خودرو از سال 2018 میلادی راهی بازارهای جهانی می‎شود.
 

شرکت خودروسازی پورشه بزودی و از سال 2018 میلادی سومین نسل از شاسی‎بلند محبوب خود «کاین» را راهی بازارهای جهانی می کند. خودرویی که در بین ایرانیان نیز از محبوبیت زیادی برخوردار است و با وجود ممنوعیت واردات این شاسی بلند لوکس به کشورمان در سالهای اخیر، ممکن است روزی مجددا به بازار ایران برگردد.
 

«پورشه کاین 2018» را بشناسید +عکس
 

نسل جدید پورشه کاین در مقایسه با نسل دوم خود تغییراتی همچون بالارفتن سطح آسایش و رفاه سرنشینان و ارتقاء سطح تکنولوژی را تجربه کرده است. گزینه های پیشرانه قوی مجهز به توربو شارژر در نسل جدید کاین به انضمام گیربکس 8 سرعته از نوع Tiptronic S و با ترکیب طراحی بدنه، شاسی بلندی  اسپرت و خوش فرم را پدید آورده است.
 

«پورشه کاین 2018» را بشناسید +عکس


از بارزترین تغییرات ظاهری در مدل 2018 پورشه کاین باید به بزرگ‎تر شدن ورودی های هوا و چراغ های جلوی جدید اشاره کرد. همچنین بزرگترین الگوبردای کاین 2018، از مدل پانامرا اسپرت توریسمو صورت گرفته و آن هم طراحی رینگ و چراغ‌های عقب خودرو است. گرچه سقف نسل سوم پورشه کاین نسبت به نسل قبل 9 میلیمتر  کوتاه تر شده است اما به واسطه ی افزایش 63 میلی متر طول خودرو، محیط داخلی با افزایش اندک حجم همراه بوده و به عبارتی دیگر نسل جدید پهن تر از گذشته است. حجم صندوق عقب نیز با افزایش 100 لیتری به 770 لیتر افزایش یافته است.
 

«پورشه کاین 2018» را بشناسید +عکس
 

پورشه کاین 2018 در دو نسخه‎ی استاندارد و کاین s راهی بازار خواهد شد. نسخه‎ی استاندار با پیشرانه‎ی 3 لیتری 6 سیلندر مجهز به توربو شارژر با توان تولید 340 اسب بخار و گشتاوری 450  عرضه می‎شود. به لطف این پیشرانه، کاین تنها ظرف 6.2 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می‎رسد. البته در صورت بهره‎مندی از کیت Sport Chrono تا 5.9 ثانیه نیز کاهش خواهد یافت. بیشینه‎ی سرعت در نسخه استاندارد کاین 245 کیلومتر بر ساعت است.

نسخه‎ی Cayenne S در قلب خود از پیشرانه ای 2.9 لیتری  6 سیلندر مجهز به جفت توربو بهره می برد. پورشه کاین s جدید در مقایسه با نسل قبل خود با افرایش قدرت 20 اسب بخاری همراه بوده و قدرت و گشتاوری آن به ترتیب 440 اسب بخار و 550 نیوتون متر است. این نسخه ظرف مدت 5.2 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می رسد و بیشینه سرعت 265 کیلومتر بر ساعتی دارد./خودروکار

ارسال نظر







ارسال نظر


مطالب مرتبط