روایت بازیگر زن از دستمزدهای عجیب و غریب

به گزارش صبحانه،رزا آرایش درباره دلایل کم کاری خود اظهار کرد: یک دلیل این وضعیت را قهر و نا امید شدنمان از وضعیت سینما و دلیل دیگر را کم لطفی دوستان می دانم.

بازیگر "شام عروسی" ادامه داد: بازیگری طوری است که اگر هنرمند یک ماه کار کند یک سال بیکار است. زندگی به سختی می‌گذرد در حالی که می شنوم دستمزدهای برخی بازیگران بسیار عجیب و غریب شده است.

آرایش با مقایسه دستمزدهای بازیگری در گذشته و حال و تاثیرات آن در وضعیت بازیگران اظهار کرد: زمان ما دستمزدها عجیب و غریب نبود، همه بازیگران یک شغل داشتند و از شغل دوم و سوم مانند رستوران داری، ماشین فروشی و سایر شغل ها خبری نبود و کسی ماشین میلیاردی نداشت. در آن زمان روی کار و هنر خود معطوف بودیم یعنی با یک شغل زندگی و هزینه ها را می گذراندیم. اما در حال حاضر دستمزدها آنچنان افزایش یافته است که تصور مردم این است همه بازیگران وضع خوب و در آمد بالا دارند در نتیجه همه بازیگران را در یک سطح می بینند و گلایه می کنند که شما بازیگران با وضع خوب و درآمد بالا چرا غر می زنید.

وی در ادامه به چند شغلی بودن در میان بازیگران فعلی پرداخت و تصریح کرد: بازیگران فعلی علاوه بر دستمزدهای بالا رستوران، شرکت، نمایندگی ماشین و شغل های دیگر در اختیار دارند. در انواع کارها از جذب اسپانسر گرفته تا تبلیغات برای کفش مشغول هستند! فکر کنم در این میان تنها ما قدیمی ترها سنگ زیر آسیاب بودیم.

آرایش ادامه داد: بخیل نیستیم، نوش جانشان، اشکالی ندارد حقشان را بگیرند. ما قدیمی ترها که نتوانستیم لااقل آیندگان به هنر ارج بدهند. وقتی تقاضا نباشد عرضه ای هم وجود ندارد./میزان

ارسال نظر







ارسال نظر


مطالب مرتبط