بهترین گوشی های اندرویدی را بشناسید +عکس

به گزارش صبحانه،در این مطلب به بررسی بهترین موبایل های اندرویدی در بخش‌ها و قسمت های مختلف پرداخته ایم. به بهترین عمر باتری گوشی و یا بهترین نمایشگر موبایل اشاره کرده و در نهایت بهترین گوشی سیستم‌عامل اندروید را معرفی کرده‌ایم.

بهترین گوشی پرچمدار اندروید با صفحه نمایش بزرگ: سامسونگ گلکسی نوت ۸

 

اگر همه ویژگی‌های مثبتی که گلکسی اس ۸ را به یک گوشی برجسته تبدیل کرده‌اند در یک قالب بزرگ‌تر جای دهیم، به گلکسی نوت ۸ سامسونگ می‌رسیم. این گوشی هوشمند هم با طراحی فلزی–شیشه‌ای ساخته شده با این تفاوت که سازنده مشهور کره‌ای در ساخت آن از یک نمایشگر ۶.۳ اینچی با قابلیت تولید نور و رنگ بهتر استفاده کرده است.

گلکسی نوت ۸ قیمت گرانی دارد، اما مشخصات و سخت افزارهای برجسته‌ای را نیز در کنار عملکردی عالی و نرم افزاری کاربردی در اختیار شما می‌گذارد. یکی از ویژگی‌های برجسته این گوشی هوشمند دوربین دوگانه اصلی آن است. این دوربین قابلیت بزرگنمایی ۲X را در کنار مشخصه لایو فوکوس (Live Focus) برای شما به ارمغان می‌آورد. شما می‌توانید با کمک ویژگی لایو فوکوس اثر بوکه را در عکس‌های خود اعمال کنید.

قلم اس پن یکی دیگر ویژگی‌های خوب گلکسی نوت ۸ محسوب می‌شود. این گجت هوشمند توانایی‌های نقاشی بسیار خوبی دارد و علاوه بر این ترفندهایی را در اختیار شما می‌گذارد که هیچ گوشی دیگری توانایی ارائه آن‌ها را ندارد. اس پن برای هر کاربری ساخته نشده است، اما تعداد زیادی از کاربران از قابلیت‌ها و جذابیت‌های این فبلت تمجید کرده‌اند.

گلکسی نوت ۸ گران‌ترین گوشی عرضه شده توسط سامسونگ است. این محصول قیمتی در حدود ۱۰۰۰ دلار دارد. با این حال اگر که به دنبال بزرگ‌ترین، قدرتمندترین و توانمندترین گوشی اندرویدی این سازنده هستید، گلکسی نوت ۸ بهترین گزینه برای شما محسوب می‌شود.

بهترین پرچمدار جایگزین در اکوسیستم اندروید: ال جی وی ۳۰

 

بهترین گوشی های اندرویدی را بشناسید
 

گوشی‌های سری V ال جی همیشه محصولات قدرتمند و برجسته‌ای بوده‌اند، اما در سال ۲۰۱۷ ال جی وی ۳۰ تنها توانست لقب یک گوشی خوب را که با فاصله‌ای در حدود یک سال از عرضه ال جی جی ۶ وارد بازار شد، به خود اختصاص دهد. ال جی وی ۳۰ از یک بدنه فلزی–شیشه‌ای با دیواره‌های جانبی باریک و منحنی شکل بهره می‌برد. این گوشی هوشمند به یک نمایشگر ۶ اینچی با نسبت تصویر ۱۸ به ۹ مجهز شده است اما علی‌رغم اندازه بزرگش به راحتی در دست کاربر قرار می‌گیرد.

گوشی LG V30 سخت افزارهایی را در خود دارد که شما می‌خواهید در هر گوشی پرچمداری آن‌ها را ببینید. این گوشی هوشمند به یک دوربین دوگانه قدرتمند هم مجهز شده است. سنسور اصلی این دوربین کارایی بسیار خوبی دارد و بد نیست بدانید که سنسور واید انگل این دوربین نیز بهترین سنسوری محسوب می‌شود که ال جی تا به امروز ساخته است.

نرم افزار نصب شده بر روی ال جی وی ۳۰ کمی سنگین است اما قدرت بسیار خوب و عملکرد بسیار روانی دارد. این پلت فرم چند ویژگی اضافی را نیز بر روی خود دارد اما باید به این نکته اشاره کرد که در دنیای امروز تقریبا همه گوشی‌های هوشمند این مشخصه منفی را در خود دارند.

ال جی در ساخت وی ۳۰ همه اصول پایه را به خوبی اعمال کرده است تا بتواند یک گوشی پرچمدار مناسب را با بدنه‌ای زیبا و دوربین اصلی کارآمد عرضه کند. این گوشی هوشمند در برخی از بازارها در یک مدل پلاس هم با ارزش اقتصادی بهتر و حافظه داخلی بیشتر عرضه شده است. بدون شک این دستگاه یکی از بهترین گوشی های اندرویدی است

بهترین گوشی اندروید از نظر قدرت باتری: هواوی میت ۱۰ پرو

 

بهترین گوشی های اندرویدی را بشناسید
 

هواوی میت ۱۰ پرو یکی از بهترین موبایل های اندرویدی است و بسیار زیباتر از میت ۹ طراحی شده است. این گوشی هوشمند از یک بدنه فلزی–شیشه‌ای بسیار زیبا بهره می‌برد و سخت افزارهای قدرتمندی را به همراه یک دوربین دوگانه اصلی قدرتمند از برند لایکا (Leica) در اختیار شما می‌گذارد.

میت ۱۰ پرو علاوه بر این به یک باتری بسیار کارآمد نیز مجهز شده است. استفاده از یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت، نمایشگر ۱۰۸۰ پیکسلی و پردازشگر کارآمد کایرین ۹۷۰ باعث شده است که این گوشی هوشمند بتواند با یک بار شارژ فرامین شما را تقریبا به مدت دو روز انجام دهد.

در واقع می‌توان گفت که تنها نقطه ضعف هواوی میت ۱۰ پرو رابط کاربری اموشن (EMUI) این گوشی هوشمند است. این رابط کاربری به واسطه سیستم عامل اندروید ۸ اوریو تا حد زیادی ارتقاء یافته است، اما هنوز هم کاربرد پیچیده‌ای دارد و گاهی در هنگام اجرای نرم افزارهای واسط با مشکل روبرو می‌شود.

میت ۱۰ پرو یک گوشی پرچمدار منحصر بفرد با سخت افزارهای قدرتمند و باتری کارآمد است؛ اگرچه کاربر باید کمی صبور باشد تا بتواند خود را با این محصول وفق دهد.

بهترین گوشی اندرویدی از نظر مشخصات فنی: سامسونگ گلکسی اس ۸

 

بهترین گوشی های اندرویدی را بشناسید
 

گلکسی اس ۸ سامسونگ ترکیبی از یک مجموعه سخت افزاری کارآمد، نمایشگر بزرگ بدون حاشیه و بدنه نسبتا کوچک است. این گوشی هوشمند می‌تواند تقریبا هر مشخصه‌ای را که انتظار دارید مانند یک پردازشگر پیشرفته، حافظه داخلی وسیع با قابلیت پشتیبانی کارت حافظه میکرو SD، دوربین سلفی و اصلی قدرتمند و قابلیت مقاومت کامل در برابر نفوذ آب و ذرات گرد و خاک را در اختیار شما گذارد.

نرم افزار نصب شده بر روی گلکسی اس ۸ کمی سنگین است، اما می‌توان گفت که سازنده مشهور کره‌ای هر مشخصه‌ای را در این نرم افزار قرار داده است تا بتواند از این طریق نیاز همه کاربران را برطرف سازد. سامسونگ قصد دارد که این راهکار را باز هم ادامه بدهد. گلکسی اس ۸ می‌تواند ویژگی‌های بسیار زیادی را در قالب یک بدنه بسیار زیبا در اختیار شما بگذارد و انتخاب بسیار خوبی برای تعداد زیادی از کاربران محسوب می‌شود.

البته اگر که تصمیم دارید که یک گوشی پرچمدار استاندارد را از سامسونگ خریداری کنید، توصیه می‌کنیم که کمی صبر کنید، زیرا این سازنده مشهور می‌خواهد در تاریخ ۶ اسفند (۲۵ فوریه) از گلکسی اس ۹ خود رونمایی کند. این امر باعث می‌شود که قیمت گلکسی اس ۸ باز هم کاهش یابد.

بهترین گوشی پرچمدار اندروید از هر نظر: گوگل پیکسل ۲

 

بهترین گوشی های اندرویدی را بشناسید


پیکسل ۲ گوگل یک گوشی زیبا و قدرتمند است و سخت افزارهای پیشرفته‌‌ای را در کنار یک سیستم عامل سبک و کاربردی در اختیار شما می‌گذارد. سخت افزارهای به کار رفته در این گوشی هوشمند شاید برجسته‌ترین سخت افزارهای پرچمدار نباشند، اما می‌توانند کارایی خوبی را در اختیار شما بگذارند. گوگل پیکسل ۲ به شاخص مقاومتی IP67 در برابر نفوذ آب و ذرات گرد و غبار نیز مجهز است.

پلتفرم و نرم افزارهای گوگل از هر نظر کامل نیستند، اما می‌توانند در مقایسه با سایر پلت‌فرم‌ها و اپلیکیشن‌های موجود کارایی بهتری را در قالب یک وزن سبک‌تر ارائه کنند. این اکوسیستم نرم افزاری تا ۳ سال پشتیبانی می‌شود و از این رو شما می‌توانید بدون هیچ گونه نگرانی کارهای خود را با گوشی جدید گوگل انجام دهید.

گوگل پیکسل ۲ توانست یک بار دیگر یک معیار را برای سنجش کارایی دوربین گوشی‌های اندروید ارائه کند. دوربین این گوشی هوشمند توانایی پردازشی بسیار بالایی دارد و می‌تواند ویژگی HDR+ را نیز در اختیار شما بگذارد. دوربین به کار رفته در گوگل پیکسل ۲ کمی رنگ‌ها را برجسته می‌کند، اما می‌تواند در هر شرایطی جزییات بسیار خوبی را در عکس‌ها اعمال کند.

پیکسل ۲ یک تراشه به نام پیکسل ویژوال کور (Pixel Visual Core) را نیز در خود دارد. این تراشه می‌تواند به کمک بروزرسانی نرم افزاری اندروید ۸.۱ اوریو تصاویر را با کیفیت بهتری ارائه کند.

پیکسل ۲ بهترین تجربه استفاده از یک گوشی اندروید را در اختیار شما می‌گذارد. این گوشی هوشمند ترکیبی از دوربین‌های عالی، سخت افزارهای کارآمد و یک سیستم عامل روان و کاربردی است. این دستگاه نیز یکی از بهترین گوشی های اندرویدی به شمار می‌رود.

چرا گوگل پیکسل ۲ بهترین گوشی اندروید است؟

اگر که می‌خواهید بهترین تجربه استفاده از سیستم عامل اندروید را کسب کنید بهترین راه این است که این تجربه را از گوگل که سازنده سیستم عامل اندروید محسوب می‌شود، دریافت کنید. این سازنده اهمیت بسیار زیادی برای تجربه کاربر و سبک طراحی یک رابط کاربری قائل می‌شود و این پایبندی را نیز در بروزرسانی اندروید ۸.۱ اوریو نشان داده است.

رابط کاربری نصب شده بر روی گوگل پیکسل ۲ سریع، روان، پایدار و مبتکرانه است. این پوسته نرم افزاری توجه مثبت هر کاربری را به خود جلب می‌کند و علاوه بر این پیکسل ۲ را نیز نسبت به سایر گوشی‌های مشابه متمایز جلوه می‌دهد.

گوشی پرچمدار استاندارد گوگل سخت افزارهای بسیار خوبی را نیز بر روی خود دارد. این گوشی هوشمند از یک پردازشگر کوالکام اسنپدراگون ۸۳۵، رم ۴ گیگابایتی، نمایشگر ۵ اینچی ۱۰۸۰p با حاشیه‌های ضخیم بالایی و پایینی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی بهره می‌برد و با یک حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی نیز عرضه شده است.

گوگل پیکسل ۲ به اسپیکرهای جلویی استریو نیز مجهز شده و به کمک باتری ۲۷۰۰ میلی‌آمپر ساعت خود یک روز کامل فرامین شما را انجام می‌دهد. این گوشی هوشمند ۶۴۹ دلاری به راحتی در یک دست کاربر قرار می‌گیرد و در واقع با در نظر گرفتن تاثیر تک تک ویژگی‌هایش، ساخته شده است.

گوگل پیکسل ۲ بر خلاف برخی از گوشی‌های پرچمدار موجود در بازار فاقد قابلیت شارژ بی سیم، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و پورت کارت حافظه جانبی است. البته این گوشی هوشمند نمی‌تواند ویژگی‌های اختصاصی محصولات برندهایی نظیر سامسونگ، ال جی یا هواوی را در اختیار شما بگذارد، اما از دید بیشتر کاربران این محدودیت‌ها بهای ناچیزی هستند که چشم‌پوشی کردن از آن‌ها به منظور کسب کردن تجربه استفاده از یک گوشی سریع، مبتکرانه، هوشمند و همه کاره لازم است.

ارسال نظر







ارسال نظر


مطالب مرتبط