قدرتمند و پیشرفته‌ترین لپ تاپ جهان +عکس

به گزارش صبحانه،یوروکام باز هم با یک اَبَر لپ تاپ، نام خود را بر سر زبان ها انداخته است! این شرکت به تازگی نوت بوک Eurocom Tornado F7W M را به عنوان یک لپ تاپ فوق حرفه ای "ایستگاه کاری" معرفی کرده است. این لپ تاپ به سریعترین پردازنده میانی دسکتاپ، با نام Intel i9 9900K مجهز است که پرچمدار نسل 9 اینتل به شمار می رود. از آنجایی که با یک لپ تاپ ایستگاه کاری روبرو هستیم، بدیهی است که شاهد استفاده از کارت گرافیک هایی مانند Quadro P5200، P4200 و P3200 از NVIDIA باشیم. Eurocom عمدتا از سخت افزارهای تولید Intel و NVIDIA استفاده می کند.
 

قدرتمند و پیشرفته‌ترین لپ تاپ جهان +عکس
 

این لپ تاپ دارای 4 اسلات SSD M.2 و 2 ذخیره سازی 2.5 اینچی است که در زمینه حرف اول را در جهان می زند. Tornado F7W M می تواند تا سقف 22 ترابایت فضای ذخیره سازی را شناسایی کرده و بد نیست بدانید که وزن آن به 4.14 کیلوگرم می رسد! کارت گرافیک های مورد استفاده در آن، با استفاده از تکنیک MXM 3.1 تولید شده اند که سریعترین باس را در اختیار پردازشگر گرافیکی قرار می دهد.
 

قدرتمند و پیشرفته‌ترین لپ تاپ جهان +عکس
 

سیستم امنیتی TPM 2.0، سیستم امنیتی اختصاصی بایوس و حسگر اثر انگشت به همراه سیستم شناسایی چهره، از جمله قابلیت های امنیتی این تورنادو هستند. این لپ تاپ می تواند از 128 گیگابایت حافظه رم پشتیبانی نماید اما در تصاویر عملا این تعداد اسلات رم دیده نمی شود. در بخش حافظه، این لپ تاپ می تواند ذخیره سازهای خود را با آرایش RAID 0/1/5/10 به خدمت گیرد.
 

قدرتمند و پیشرفته‌ترین لپ تاپ جهان +عکس
 

Tornado F7W M دارای انبوهی از رابط و پورت های I/O است که دقیقا مانند یک دسکتاپ در خدمت شما خواهد بود. رابط Thunderbolt 3.0، پشتیبانی از سیستم عامل های VMware, Microsoft Server 2016, Windows 10 و لینوکس، کنترلر قدرتمند Intel I219-LM، نمایشگر های 4K و FHD با فرکانس های 60 و 120 هرتز، امکان استفاده از پیکربندی هایی مانند Xeon E-2186G در بخش پردازش، و در نهایت کنترل از راه دور با تراشه اختصاصی، دیگر ویژگی های Tornado F7W M را شامل می شوند. با توجه به اطلاعات موجود، Tornado F7W M در حال حاضر نشان قدرتمند ترین لپ تاپ جهان را بر سینه زده است!/وبسایت سخت افزار

ارسال نظر







ارسال نظر


مطالب مرتبط