10 خودروی جذاب سال 2018 +عکس

به گزارش صبحانه،این بار نیز نشریه اتوگاید به رسم همه‌ساله‌ی خود اقدام به معرفی جذاب‌ترین خودروهایی که تست نموده کرده است که شما را با آن‌ها آشنا می‌کنیم. با ما همراه باشید.

لینکلن نویگیتور بلک لیبل 2018

 

10 خودروی جذاب سال 2018
 

این لیست را با شاسی‌بلند زیبایی آشنا می‌کنیم که جدیدترین و گران‌ترین محصول لینکلن بوده و البته ارزش مبلغ پرداختی را دارد.

یکی از نویسندگان اتوگاید درباره‌ی نویگیتور بلک لیبل می‌گوید:

راحت، لوکس و حتی جادار در تمامی صندلی‌ها. این خودرو تجمل زیادی دارد. قوای محرکه‌ی عضلانی، تجهیزات زیاد و عملکرد تقریباً بی‌صدا باعث شده‌اند این خودرو یک رقیب قدرتمند در کلاس خود باشد.

خریداران صندلی‌های راحت، کابین پیشرفته و سواری نرم و آرام نویگیتور را دوست خواهند داشت. نویسنده اتوگاید در ادامه می‌گوید:

حتی در نسخه‌ی پایه هم نویگیتور ارزش مبلغ پرداختی را داشته و شاید سورپرایز کننده ترین خودروی کلاس باشد. آخرین باری که چنین جملاتی درباره‌ی یک لینکلن گفته شده کی بوده است؟

استون مارتین ونتیج 2019

 

10 خودروی جذاب سال 2018
 

با اینکه ونتیج از پیشرانه‌ی 8 سیلندر AMG استفاده می‌کند اما نویسنده اتوگاید از کیفیت عالی قوای محرکه‌ی این خودرو اطمینان حاصل کرده و تحت تأثیر صدای پیشرانه قرار گرفته است. این تنها یکی از جنبه‌های وحشی خودروی پایه و اسپورت استون مارتین است. نویسنده این نشریه می‌گوید:

با ترکیب منحصربه‌فرد طراحی، صدا و قدرت، ونتیج جدید یک گزینه‌ی برجسته در کلاس خود است.

و اگرچه در بحث طراحی داشبورد برخی حرف‌وحدیث‌ها وجود دارد اما واضح است که این یک خودروی اسپورت و تواناست که در جهت صحیحی حرکت می‌کند.

آئودی R8 RWS 2018

 

10 خودروی جذاب سال 2018
 

زمانی که خودروی اسپورت و برجسته‌ی آئودی از سیستم چهار چرخ محرک خود جدا شود چه اتفاقی می‌افتد؟ خب هیجان کاملاً جدیدی ایجاد می‌شود. R8 RWS جدید و پرسرعت زیر 4 ثانیه شتاب گرفته و البته سبک‌تر بوده و سواری هیجان‌انگیزتری دارد.

نویسنده‌ی اتوگاید معتقد است:

با توجه به قیمت ارزان‌تر، منحصربه‌فردتر بودن و هیجان رانندگی زیاد، احتمالاً R8 دیفرانسیل عقب زودتر از آنچه انتظار می‌رود به فروش خواهد رفت.

جگوار آی پیس 2019

 

10 خودروی جذاب سال 2018
 

زمانی که یک خودروی الکتریکی کامل و کاردرست تولید شود کاملاً توجهات را به خود جلب خواهد کرد و اینجاست که جگوار آی پیس وارد میدان می‌شود. نویسنده‌ی اتوگاید می‌گوید این خودرو فوق‌العاده است.

آی پیس در واقع یک کانسپت متحرک است که از باتری 90 کیلووات ساعتی استفاده کرده و محدوده حرکتی 386 کیلومتری دارد. یک جفت پیشرانه‌ی الکتریکی آی پیس قدرت 394 اسب بخاری داشته و باعث ایجاد شتاب صفر تا 96 کیلومتر در ساعت 4.5 ثانیه‌ای می‌شود.
این خودرو 88595 دلار قیمت داشته و باعث می‌شود بگوییم:

با طراحی و دینامیک سواری سورپرایز کننده، کابین جادار و محدوده حرکتی مناسب، آی پیس 2019 یک معامله‌ی عالی است.

پورشه 911 کررا T مدل 2018

 

10 خودروی جذاب سال 2018
 

پورشه همیشه خودروهای خوبی ساخته اما با تولید کررا T محصولی درگیر کننده تر و هیجان‌انگیزتر روانه میدان ساخت. این خودرو لذت‌بخش‌تر می‌باشد.

اتوگاید دراین‌باره می‌نویسد:

این خودرو در جاده احساس چابکی و هیجان دارد. کررا T خودرویی سریع بوده اما سریع‌ترین 911 تولیدی نیست و البته هیجان‌انگیز بوده ولی تیزترین نیست.

در یک کلام باید گفت 911 کررا T خودرویی برای طرفداران سرسخت پورشه بوده و واقعاً از تولید آن خوشحالیم.

تویوتا سوپرا 2020

 

10 خودروی جذاب سال 2018
 

سرانجام در آینده‌ای نزدیک شاهد معرفی نسل جدید سوپرا در نمایشگاه دیترویت خواهیم بود اما قبل از آن توانستیم نسخه پیش‌تولیدی سوپرا را در پیست برانیم. البته تخمین‌های دقیق درباره‌ی سوپرا سخت است. اگرچه سوپرا محصول تویوتاست اما با استفاده از سخت‌افزار ب‌ام‌و ساخته شده است. به همین خاطر شباهت‌های قابل‌توجهی بین سوپرا و Z4 وجود دارد.

این به معنی سواری خیلی خوب سوپراست. این خودرو در پیست سریع و پاسخگو بوده و چسبندگی بالایی دارد. اگرچه تویوتا چند سالی است که نسل جدید سوپرا را تست می‌کند اما تست کوتاه ما نشان داد که این خودرو ارزش منتظر ماندن را دارد.

استون مارتین DB11 AMR 2019

 

10 خودروی جذاب سال 2018
 

این بریتانیایی خاص از پیشرانه‌ی 12 سیلندر 5.2 لیتری فوق‌العاده با قدرت 630 اسب بخار بوده می‌برد. این قدرت باعث ایجاد اطمینان بسیار بالا حتی در سرعت‌های زیاد می‌شود.

نویسنده‌ی اتوگاید می‌گوید:

 DB11 AMR در جاده‌های پرپیچ‌وخم کاملاً خوب بوده و در اتوبان هم همچون موشک است.

اگرچه استون مارتین محصولی فوق‌العاده تولید کرده اما قیمت 244 هزار دلاری آن باعث می‌شود فکر کنیم چه کسی بجای دیگر خودروهای حاضر در این لیست استون مارتین را خواهد خرید.

لامبورگینی آونتادور S رودستر 2018

 

10 خودروی جذاب سال 2018
 

آیا کسی از پیشرانه 12 سیلندر حرف زد؟ اینجا یکی از آخرین بازماندگان 12 سیلندرهای تنفس طبیعی حضور دارد که از نوع لامبورگینی آونتادور S رودستر می‌باشد. یک سوپرکار واقعی و جذاب که دارای درهای خیال‌انگیز، پیشرانه‌ای دیوانه کننده، ظاهری میخکوب کننده و صدایی عالی است.

اتوگاید می‌گوید:

سمفونی جذاب پیشرانه‌ی 12 سیلندر آونتادور ورود راننده را اعلام می‌کند و درعین‌حال باعث ایجاد خودرویی سریع و درگیر کننده می‌شود. این یک سوپرکار واقعی است که هرگز نمی‌تواند بهتر از این باشد.

استون مارتین DBS سوپر لگرا 2019

 

10 خودروی جذاب سال 2018
 

یک استون مارتین دیگر در لیست! چون ما عاشق جیمز باند هستیم و چند ساعتی را به زیبایی‌های محصولات این خودروساز خیره می‌شویم. باند استون مارتین را دوست دارد اما شاید به این DBS سوپر لگرا بیش از سایرین اهمیت دهد زیرا به‌صورت بی‌رحمانه‌ای زیباست و از پیشرانه‌ی 12 سیلندر 5.2 لیتری توئین توربو با قدرت بیشتر از 700 اسب بخار استفاده می‌کند.

سوپرا لگرا تنها در عرض 3.4 ثانیه از سکون به تندی 100 کیلومتر در ساعت می‌رسد و حداکثر سرعت آن نیز 340 کیلومتر در ساعت است.

نویسنده اتوگاید درباره این خودرو گفته است:

 DBS سوپر لگرا 2019 یک سوپر گرند تورر عالی بوده که نقاط قوت فراوانی دارد؛ اما برای خودروی کمیابی همچون این هرگز فاکتور قیمت را نباید در نظر گرفت و برای افرادی که خواهان یکی از جذاب‌ترین محصولات تاریخ استون مارتین هستند، DBS سوپر لگرا یک گزینه‌ی عالی است.

لامبورگینی اوراکان پرفورمنته اسپایدر 2018

 

10 خودروی جذاب سال 2018
 

جدای از آونتادور SVJ جدید، اوراکان پرفورمنته یکی از داغ‌ترین گاوهای ایتالیایی است. ما درباره‌ی خودرویی صحبت می‌کنیم که یک دور جهنم سبز را زیر 7 دقیقه طی کرده و جذابیت فوق‌العاده‌ای دارد. با استفاده از سیستم آئرودینامیکی فعال و هوشمند، این خودرو امن و پایدار بوده و در سرعت‌های بالا نیز مشکلی ندارد.

حتی از قطعات کربن کامپوزیت در کابین استفاده شده که باعث می‌شود حس فرانکنشتاین به شما دست دهد. اگرچه اوراکان پرفورمنته قیمت بیش از 300 هزار دلاری دارد اما این خودرو به حدی خاص است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت.

مک لارن 720S 2018

 

10 خودروی جذاب سال 2018
 

خب به غول مرحله آخر و جذاب داستان می‌رسیم! مک لارن 720S یک رئیس هیجان‌انگیز است. خب چه کسی می‌تواند توانایی‌های عملکردی این سوپر اسپورت را نادیده بگیرد؟ پیشرانه‌ی 8 سیلندر توئین توربوی مک لارن قدرت بیش از 700 اسب بخاری داشته و باعث می‌شود هر خودرویی در خط درگ شرمنده شود.

نویسنده‌ی اتوگاید نظر جالبی دارد:

مک لارن 720S خودرویی نیست که در کودکی آرزویش را داشتم اما راندن آن به من فهماند که من نباید به خاطر کسی که هستم و طرز زندگی‌ای که دارم عذرخواهی کنم!

ارسال نظر







ارسال نظر


مطالب مرتبط