در لیست خودروهای الکتریکی برتر ۲۰۱۹، شورلت مدل Bolt EV Premier در جایگاه نخست قرار گرفت.

به گزارش صبحانه،به تازگی، لیستی در خصوص برترین و محبوب‌ترین خودروهای الکتریکی در سال ۲۰۱۹ ارائه شده که بر اساس آن، شورلت مدل Bolt EV Premier، با ویژگی‌های منحصر به فرد، جایگاه نخست این لیست را به خود اختصاص داده است. به دنبال آن، خودروهای جگوار مدل I-PACE First Edition و تسلا ۳ مدل RWD، در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفته‌اند.

در ادامه، به معرفی ۱۰ خودرو الکتریکی برتر می‌پردازیم؛

۱۰ -۲۰۱۸ Tesla Model X P۱۰۰D

 

۱۰ خودرو الکتریکی برتر ۲۰۱۹ را بشناسید


تسلا مدل X، به عنوان یک خودرو الکتریکی اسپرت چهار در، با ظرفیت پنج سرنشین، در دسترس است. قیمت این خودر از ۷۹.۵۰۰ دلار آغاز می‌شود و همچین دارای یک موتور ۰ سیلندری است.

۹ -۲۰۱۹ MINI E Countryman Cooper S

 

۱۰ خودرو الکتریکی برتر ۲۰۱۹ را بشناسید


از ویژگی‌های این خودرو می‌توان به دارا بودن یک پیشرانه ۱.۵لیتری ۳سیلندری و قدرت ۲۲۱ اسب بخار، یک سیستم انتقال اتوماتیک ۶ سرعته به همراه اور درایو، چهار چرخ ضد قفل ترمز، کمربندهای ایمنی برای صندلی‌های جانبی، دو ردیف کیسه هوا برای سر و زانوی مسافران، تهویه مطبوع، ۱۸ چرخ آلومینیومی و... اشاره کرد.

۸ -۲۰۱۸ Ford Focus Electric Base

 

۱۰ خودرو الکتریکی برتر ۲۰۱۹ را بشناسید

 

این خودرو هاچبک، دارای چهار در به همراه ظرفیت ۵ سرنشین است. قیمت آن از ۲۹.۱۲۰ دلار آغاز می‌شود و همچنین این خودرو دارای موتور ۰سیلندری متصل به یک سیستم انتقال اتوماتیک می‌باشد.

۷ -۲۰۱۹ Kia Soul EV Base

 

۱۰ خودرو الکتریکی برتر ۲۰۱۹ را بشناسید


از ویژگی‌های استاندارد این خودرو می‌توان به موتور دارای قدرت ۱۰۹ اسب بخار، انتقال قدرت اتوماتیک یک سرعته، چهار چرخ ضد قفل ترمز، سیستم راهیابی منسجم، کیسه هوا نصب شده در کنار صندلی‌ها و ... اشاره کرد.

۶ -۲۰۱۹ Hyundai IONIQ EV Limited

 

 

۱۰ خودرو الکتریکی برتر ۲۰۱۹ را بشناسید

ویژگی‌های بارز این خودرو شامل موتوری با قدرت ۱۱۸ اسب بخار، انتقال قدرت اتوماتیک یک سرعته، چهار چرخ ضد قفل ترمز، سیستم راهیابی منسجم، کیسه‌های هوای نصب شده در کنار صندلی‌ها، کیسه هوا برای محافظت از زانوی راننده، سنسور بارگیری کیسه هوا، سیستم تهویه خودکار، ۱۶ چرخ آلومینیومی، و... است.

۵- ۲۰۱۹ BMW i۸ Coupe

 

۱۰ خودرو الکتریکی برتر ۲۰۱۹ را بشناسید


از ویژگی‌های این خودرو الکتریکی، داشتن یک پیشرانه ۱.۵ لیتری و قدرت موتور ۳۶۹ اسب بخار، انتقال قدرت اتوماتیک  شش سرعته به همراه اور درایو، چهار چرخ ضد قفل ترمز، سیستم راهیابی منسجم، کیسه‌های هوای نصب شده در کنار صندلی‌ها، کیسه هوای زانو و سر برای مسافر و راننده، سنسور بارگیری کیسه هوا، سیستم تهویه خودکار، ۲۰ چرخ آلومینیومی و... است.

۴- ۲۰۱۹ Nissan LEAF SL

 

۱۰ خودرو الکتریکی برتر ۲۰۱۹ را بشناسید


ویژگی‌های این خودرو الکتریکی شامل موتوری با قدرت ۱۴۷ اسب بخار، سیستم انتقال قدرت یک سرعته، چهار چرخ ضد قفل ترمز، سیستم راهیابی منسجم، کیسه‌های هوای نصب شده در کنار صندلی‌ها، سنسور بارگیری هوا، سیستم تهویه خودکار، ۱۷چرخ آلومینیومی و ... است.

۳- ۲۰۱۸ Tesla Model ۳ RWD

 

۱۰ خودرو الکتریکی برتر ۲۰۱۹ را بشناسید


از ویژگی‌های این مدل محبوب تسلا می‌توان به موتور با قدرت ۲۷۱ اسب بخار، سیستم انتقال قدرت یک سرعته، چهار چرخ ضد قفل ترمز، سیستم راهیابی منسجم، کیسه‌های هوای نصب شده در کنار صندلی‌ها، کیسه‌های هوا مخصوص زانوی مسافران و راننده، سنسور شارژ کیسه هوا، سیستم تهویه اتوماتیک، ۱۸ چرخ آلومینیومی و ... است.

۲- ۲۰۱۹ Jaguar I-PACE First Edition

 

۱۰ خودرو الکتریکی برتر ۲۰۱۹ را بشناسید


از ویژگی‌های این خودرو می‌توان به موتوری با قدرت ۳۹۴ اسب بخار، سیستم انتقال قدرت یک سرعته، چهار چرخ ضد قفل ترمز، سیستم راهیابی منسجم، کیسه‌های هوای نصب شده در کنار صندلی‌ها، سنسور بارگیری کیسه هوا، سیستم تهویه اتوماتیک، ۲۰ چرخ آلومینیومی و ... اشاره کرد.

۱- ۲۰۱۹ Chevrolet Bolt EV Premier

 

۱۰ خودرو الکتریکی برتر ۲۰۱۹ را بشناسید


ویژگی‌های این خوردرو که در صدر لیست قرار گرفته، شامل موتور با قدرت ۲۰۰ اسب بخار، سیستم انتقال قدرت یک سرعته اتوماتیک، چهار چرخ ضد قفل ترمز، کیسه‌های هوای نصب شده در کنار صندلی‌ها، کیسه‌های هوا مخصوص زانوی مسافران و راننده، سنسور بارگیری کیسه هوا، سیستم تهویه اتوماتیک، ۱۷ چرخ آلومینیومی و ... است.

ارسال نظر







ارسال نظر


مطالب مرتبط