اپلیکیشن‌هایی که باید روی گوشی خود نصب کنید

به گزارش صبحانه،چند سال پیش که واتس‌اپ حق اشتراک سالیانه خود را به طور کلی حذف کرد، بسیاری این تصمیم را بی‌منطق در نظر گرفتند، اما سازندگان این اپلیکیشن توضیح دادند که آن‌ها قصد دارند شیوه استفاده کاربر از تلفن هوشمند را تغییر دهند. به اعتقاد توسعه‌دهندگان واتس‌اپ کاربر‌ها مدام خود را از نصب کردن اپلیکیشن‌های متعدد دور می‌کنند و آن‌ها قصد دارند و بسیاری از اپلیکیشن‌ها را در ساختار واتس‌اپ پیاده‌سازی کنند.
 

اکنون با گذشت چند سال از این تصمیم مشخص شده که حذف حق اشتراک تنها به افزایش تعداد کاربر‌ها منجر شده و تاثیری روی رفتار آن‌ها نداشته. همین موضوع باعث شده که همچنان استفاده از اپلیکیشن‌های مختلف بخش عمده‌ای از تجربه کار با تلفن‌های هوشمند را شکل دهد.


در شرایطی که اکثر کاربر‌ها برای ابتدای کار می‌دانند چه اپ‌هایی را روی تلفن خود نصب کنند، ما تصمیم گرفته‌ایم نرم‌افزار‌هایی را معرفی کنیم که در نگاه اول به سراغ آن‌ها نمی‌روید، ولی می‌توانند کیفیت کارایی تلفن شما را به شکل قابل توجهی افزایش دهند.

Lingua Player

 

اپلیکیشن‌هایی که باید روی گوشی خود نصب کنید
 

اپلیکیشن Lingua Player یک مدیا پلیر قدرتمند است که به تازگی محبوبیت زیادی در پلی استور و مارکت‌های دیگر پیدا کرده؛

قابلیت‌های جذابی همچون آموزش یک زبان در هنگام تماشای ویدیو توسط زیرنویس و پنجره شناور، دلایل بسیار منطقی برای این محبوبیت به‌نظر می‌رسند. شاید پس از نصب این برنامه اولین اپلیکیشنی که بخواهید آن را با Lingua Player مقایسه کنید نرم‌افزار معروف و پرطرفدار MX Player باشد، البته باید اشاره کنیم که Lingua Player برخلاف MX Player، یک مدیا پلیر است، زیرا علاوه بر ویدیو این اپلیکیشن توانایی پخش موزیک را نیز دارد.

نرم‌افزار Lingua اینترفیس ساده و جذابی دارد، چه در هنگام پخش موزیک و ویدیو و چه در محیط خانه خود رابط کاربری دوست داشتنی و زیبایی دارد. موزیک‌پلیر تعبیه شده در این برنامه قدرت کافی برای پخش همه فایل‌های صوتی شما را داشته و تمام امکانات یک موزیک پلیر از جمله اکولایزر را دارد که می‌تواند شما را از داشتن یک موزیک پلیر جدا بی‌نیاز کند.

امکان بسیار جذابی که در کمتر نرم‌افزاری پیدا می‌شود، پنجره شناور پخش ویدیو است که توسط آن می‌توانید در هر جای محیط اندروید حتی در هنگام تایپ یک پیام و در هنگام ویرایش یک عکس، تماشای ویدیو خود را از دست ندهید.

DU Battery Saver

 

اپلیکیشن‌هایی که باید روی گوشی خود نصب کنید
 

عمر باتری اسمارت فون‌ها و تبلت‌ها برای تمامی کاربران اهمیت زیادی دارد. اما متاسفانه بیش‌تر تولیدکنندگان اهمیت زیادی به این موضوع نمی‌دهند. این‌جاست که اپلیکیشن DU Battery Saver به کمک‌تان می‌آید. این برنامه با کمک ترفند‌ها و روش‌های مختلف در مصرف باتری صرفه‌جویی می‌کند و باعث می‌شود ساعت‌های بیش‌تری با گوشی‌تان کار کنید. برنامه‌های زیادی در مارکت حضور دارند و هر روز به تعداد آن‌ها افزوده می‌شود. از این رو باید با بهترین‌ها آشنا شویم و برای این کار باید به بررسی برنامه‌ها بپردازیم.

تکنولوژی این امکان را به ما می‌دهد تا راحت‌تر از گذشته کار‌های خود را انجام دهیم، سریع‌تر اعمال حرفه‌ای و روزمره را به پایان برسانیم و در فرآیند‌ها صرفه‌جویی کنیم. یکی از همین تکنولوژی‌های مرسوم، اپ‌ها هستند. اپلیکیشن DU Battery Saver هم جز این خانواده بزرگ محسوب می‌شود و با ویژگی‌های جذابی به بازار عرضه شده است.

این برنامه کاربردی تاحالا بیش‌تر از ۱۰۰ هزار بار توسط کاربر‌های ایرانی دانلود شده و امتیاز بالایی را از سوی ان‌ها کسب کرده.

به‌جرات می‌توان گفت اپلیکیشن DU Battery Saver یکی از بهترین برنامه‌ها برای صرفه‌جویی در مصرف باتری است. چراکه با استفاده از روش‌های مختلفی قادر به کاهش اعمال پس‌زمینه گوشی و در نتیجه افزایش طول عمر باتری است. به‌عنوان مثال با مراجعه به اپلیکیشن و لمس دکمه OPTIMIZE می‌توانید عمر باتری اسمارت فون‌تان را بیش‌تر کنید.

جالب است بدانید اپلیکیشن DU Battery Saver این اجازه را به شما می‌دهد تا با ایجاد یک میان‌بر در صفحه اصلی موبایل‌تان به این دکمه دسترسی داشته باشید. به این ترتیب حتی نیازی نیست وارد برنامه شوید. گوشی هوشمندتان داغ شده است؟ نگران این هستید که ممکن است هر لحظه بترکد؟ پس باید اپلیکیشن DU Battery Saver را نصب نمایید. با کمک قابلیت Cooler برنامه می‌توانید دمای تراشه را تا حد قابل‌توجهی پایین بیاورید.

یکی از ویژگی‌های دوست‌داشتنی اپلیکیشن DU Battery Saver، قابلیت سوایپ آن است. به این ترتیب در هر جایی فقط کافی ا‌ست از گوشه نمایشگر عمل سوایپ را انجام دهید تا بتوانید در همان لحظه طول عمر باتری گجت‌تان را بیش‌تر کنید. اپ مذکور اطلاعات خوبی در مورد سلامت باتری موبایل‌تان و میزان طول عمر آن با استفاده‌های گوناگون ارایه می‌دهد. در این برنامه می‌توانید حالت خاص خود را تنظیم کنید تا مثلا ویبره غیرفعال باشد و وای‌فای همیشه روشن بماند.

Photo Editor

 

اپلیکیشن‌هایی که باید روی گوشی خود نصب کنید
 

به‌جرات می‌توان گفت هر روز اپلیکیشن‌های بسیاری به بازار‌های اندرویدی عرضه می‌شوند. برنامه Photo Editor نیز یکی از همین ده‌ها یا شاید صد‌ها اپ به‌حساب می‌آید. در واقع برنامه‌ها برای راحت‌تر کردن زندگی توسعه داده می‌شوند و با کمک آن‌ها می‌توانیم طیف گسترده‌ای از کار‌ها را ساده‌تر و سریع‌تر به پایان برسانیم. اما همین تعداد زیاد اپلیکیشن‌ها باعث سردرگمی کاربران شده و انتخاب را دشوارتر کرده. به این ترتیب باید به بررسی اپ‌ها بپردازیم تا با قابلیت‌ها و نقاط قوت و ضعف هر یک از آن‌ها آشنا شویم.

اپلیکیشن‌های بی‌شماری در حوزه ادیت تصویر به مارکت‌های مختلف اندرویدی معرفی شده‌اند و Photo Editor نیز جز همین خانواده بزرگ شمرده می‌شود. این برنامه توسط شرکت پرآوازه سامسونگ توسعه داده شده و تاحالا بیش‌تر از ۱۶ میلیون بار توسط کاربر‌های ایرانی دانلود شده و امتیاز بالایی را از آن‌ها دریافت کرده. اما دلیل این حجم از محبوبیت Photo Editor چیست؟

پیش از هر چیزی، رابط کاربری ساده این اپ نظر شما را جلب می‌کند و کار با آن را راحت‌تر نموده. در حقیقت هر کسی می‌تواند با این برنامه به ادیت تصویر بپردازد. اما ظاهر Photo Editor خالی از اشکال نیست. توسعه‌دهنده کوچک‌ترین قدمی برای مدرن و زیباتر کردن المان‌هایی مثل دکمه‌ها و سوئیچ‌ها برنداشته و اکثر اجزا با دیزاین متریال یا فلت همخوانی ندارند و زبان طراحی آن‌ها به چند سال قبل باز می‌گردند. پس اگر به‌دنبال یک اپلیکیشن مدرن و جذاب هستید، نگاهی به دیگر رقبای Photo Editor بیندازید.

یکی از قابلیت‌های دوست‌داشتنی این برنامه، دکمه دوربین است. این المان در گوشه سمت راست صفحه اصلی نرم‌افزار قرار گرفته و به‌لطف آن در هر زمانی می‌توانید به عکس‌برداری مشغول شوید و سپس به ویرایش آن بپردازید. از این رو در وقت‌تان صرفه‌جویی می‌کنید و کار‌ها سریع‌تر انجام می‌گیرند.

برخلاف بسیاری از اپلیکیشن‌های ادیت تصویر، در Photo Editor لزومی ندارد که دکمه گالری را لمس کنید تا قادر به دیدن تصاویر ذخیره شده در موبایل‌تان باشید. عکس‌ها به‌صورت یک اسلایدر در صفحه اصلی حضور دارند. برای ویرایش تصاویر نیز گزینه‌های متعددی در اختیارتان قرار گرفته تا عکس‌هایی جذاب و چشم‌گیر داشته باشید. یکی از قابلیت‌های کارآمد Photo Editor، گزینه تغییر سایز تصاویر است. با کمک این دکمه قادرید در سریع‌ترین زمان ممکن عکس مورد نظر خود را برای انتشار در اینستاگرام ادیت کنید یا نسبت تصویر آن را تغییر بدهید. از طرفی می‌توانید سایز عکس را مثلا ۲۵ درصد کاهش دهید.

Quik

 

اپلیکیشن‌هایی که باید روی گوشی خود نصب کنید
 

اگر عکس‌های زیادی در تلفن همراه‌تان دارید و از پر شدن حافظه داخلی خود نگران هستید و در عین حال می‌خواهید تمامی آن‌ها را حفظ کنید، پس بهتر است همه آن‌ها را در ویدیویی قرار دهید تا تمامی تصاویر مورد علاقه‌تان را در مجموعه‌ای کامل داشته باشید. اما چگونه این کار را انجام دهید؟

همان‌طور که گفتیم تصاویر متعدد به یکی از مشکلات کاربران تبدیل شده‌اند و فضای ذخیره‌سازی اسمارت فون‌ها و کامپیوتر‌ها را اشغال می‌کنند و عملکرد دیوایس را تحت تاثیر قرار می‌دهند. برای همین Quik توانسته محبوبیت زیادی را در مارکت پیدا کند و گفتنی‌ست تاکنون بیش‌تر از ۲۰۰ هزار بار توسط کاربر‌های ایرانی دانلود شده و امتیاز بسیار بالایی را از کاربران کسب کرده.

اگر عجله دارید و می‌خواهید در کم‌ترین زمان ممکن ویدیویی جذاب بسازید، پس حتما این اپلیکیشن را نصب کنید. فقط کافی ا‌ست عکس‌های مورد نظرتان را از گالری انتخاب کنید، عنوانی را برای ویدیو خود بنویسید و سپس دستان‌تان را روی هم بگذارید و بقیه کار را به Quik بسپارید! برنامه مذکور در عرض چندین ثانیه یا چند دقیقه، کلیپی را خواهد ساخت که از طیف گسترده‌ای از افکت‌ها، موسیقی و فونتی زیبا بهره می‌گیرد. در حقیقت به‌لطف Quik دیگر وقت‌تان تلف نخواهد شد و می‌توانید در زمان صرفه‌جویی کنید.

کمپانی GoPro اپلیکیشن خود را به‌صورت رایگان منتشر نموده و لازم به ذکر است که کاربران آیفون نیز قادر به دانلود این برنامه هستند. به‌طور پیش‌فرض ویدیو‌ها با کیفیت متوسط و با سرعت بالا ساخته می‌شوند. اما در صورت نیاز می‌توانید رزولوشن را افزایش دهید و به این ترتیب ویدیو‌هایی چشم‌گیرتر در اختیار داشته باشید. البته Quik به شما هشدار می‌دهد که تدارک این کلیپ‌ها زمان بیشتری می‌طلبد و گوشی هوشمندتان داغ خواهد شد.

اگر وقت‌تان آزاد است و مایل هستید در ویدیو‌ها تغییراتی اعمال کنید، قادرید از دکمه ویرایش Quik سود بجویید. پس از ساخته شده کلیپ‌ها این دکمه نمایان خواهد شد و اپلیکیشن برند GoPro را به برنامه‌ای جذاب تبدیل کرده.

ارسال نظر







ارسال نظر


مطالب مرتبط