برند بوش BOSCH

معرفی لوازم خانگی بوش
رابرت بوش در سال ۱۸۶۱ دیده به جهان گشود و در سال ۱۸۸۶ در سن ۲۵ سالگی کارگاه تولیدی ماشین آلات سبک و مهندسی برق خود را با دو نفر پرسنل بنا نهاد. خدماتی که در کارگاه او ارائه می شد عبارت بود از: تعمیر دستگاه های تلفن، لوازم عکاسی، دستگاه های ماشین تحریر و ماشین آلات دیگر. در مدت زمانی نسبتاً کوتاه، کارگاه مبدل به شرکت بین المللی موفقی شد. اساس توسعه و گسترش آن با وجود سادگی، بر اختراعاتی ابتکاری همانند احتراق مغناطیسی برای موتورهای درون سوز بنا شده بود.
  • ۱۹۰۶- در این سال BOSCH اولین شعبه خود را در آمریکا راه اندازی کرد و کار این شعبه تا ۶۰ سال ادامه یافت.
  • ۱۹۴۰- تا این سال شرکت لوازم خانکی بوش با توسل به اختراعات مهندسی خود دارای ۴۱ شعبه در سرتاسر جهان شده بود.
  • ۱۹۴۷- بوش با بازار آمریکا برای ساخت کارخانه ظرف شویی در NORTH CAROLINA عقد قرارداد نمود.
  • ۲۰۰۱- محصولات BOSCH در سر تا سر دنیا قابل دسترسی گردیدند. شرکت در این سال در مجله CONSUMER به عنوان برند اول و دوم در تولید ظرف شویی شناخته شد.

با وفاداری نسبت به شعار مؤسس بوش، « بهتر است پول خود را از دست بدهیم تا اعتماد و اطمینانی که مشتری به ما می کند را از کف دهیم»، شرکت بوش امروزه هنوز از اصل ارائه کیفیت برتر پیروی می کند. شرکت رابرت بوش با مسئولیت محدود، در سطحی جهانی، در زمینه صنعت ابزار آلات برقی منشاء اثر بوده و حضوری مستمر و موفق دارد.

شرکت رابرت بوش یکی از پیشگامان صنعت آلمان در این رشته به حساب می آید. مسئولیت جمعی، فعالیت های هدفمند و ایجاد درک و تفاهم بین المللی بخشی از فلسفه رابرت بوش بوده است، سنتی که بعدها مؤسسه خیریه رابرت بوش مسئولیت آن را بر عهده گرفت و هنوز نیز فعالانه به تعهد خود عمل می کند.

 

ارسال نظر







ارسال نظر


مطالب مرتبط