برند فوراور لیوینگ Forever Living

Forever Living Products بزرگ ترین تولید کننده، سازنده و توزیع کننده محصولات آلوئه ورا گونه باربادنسیس میلر در دنیاست.
این کمپانی در سال 1981 با هدف برآوردن نیازهای مردم پایه گذاری شد.ما به جای آنکه چند قطره آلوئه ورا را بر ترکیباتمان بیفزاییم تا توجه عموم را به نام آلوئه ورا بر روی برچسب فراورده جلب کنیم و آنها را تشویق به خرید نماییم! پایه محصولاتمان را از آلوئه ورا خالص و تازه تهیه کرده و به این ترتیب گسترده ای از محصولات را خلق کرده ایم (محصولاتی از قبیل لوسیون، محافظ پوست، شامپو، خمیر دندان و...) به عبارت دیگر صد درصد ماده اولیه بسیاری از محصولات این کمپانی ژل پایدار آلوئه ورا از گونه باربادنسیس میلر است.
 
ما بزرگترین پرورش دهنده و توزیع کننده محصولات آلوئه ورا در جهان هستیم. در آمریکا و کارائیب در شرایط آب وهوایی زادگاه اصلی آلوئه به کشت آن می پردازیم. بنابراین دقیقاً به شما می گوییم که کجا و چگونه آلوئه مورد استفاده در محصولاتمان پرورش یافته اند. مثلاً به شما اطمینان می دهیم که هیچ آفت کش و علف کشی در مزارع آلوئه ورای ما به کار نرفته است.
 
تمام مراحل تولید تحت کنترل است از انتخاب برگ های کامل و آماده برداشت گرفته تا تعیین حرارت مناسب برای نگهداری و بسته بندی و ما در هیچ زمینه ای به هیچ یک از شرکتهای واسطه وابسته و نیازمند نیستیم. • ژل آلوئه ورای این شرکت از برگ های تازه و رسیده بدست می آید و برای حفظ مواد مؤثره آن از روش تثبیت انحصاری شرکت F.L.P طراحی شده توسط آقای رکس موگان مدیر عامل این شرکت Rex Maughan استفاده می شود. • هیچگونه مواد طعم دهنده و رنگ دهنده مصنوعی به ژل ها اضافه نمی شود. •
با توجه به اینکه با گذشت زمان رنگ و طعم آلوئه تغییر می کند، شرکت های دیگر به فرآورده هایشان ماده رنگبر می افزایند تا رنگ محصولاتشان با گذشت سالها بدون تغییر باقی بماند اما ما معتقدیم که رنگ مزبور بعد از مدتها طبیعی و بی ضرر است. گرچه به طور طبیعی درصد بالایی از ژل آلوئه ورا را آب تشکیل می دهد(حدود 98 درصد) اما هرکس که ژل خام آلوئه ورا را ببیند در می یابد که این ژل مایع شفاف و رقیق نیست. ژل آلوئه ورای ما هموژنیزه و فیلتره نمی شود نوشیدنی های آلوئه این شرکت دارای پالپ (قسمت خوراکی و گوشتی گیاه) فراوان است که بسیاری از خواص سودمند و ضروری آلوئه ورا را در خود دارد.
برخی شرکتهای تولید کننده ، پالپ های آلوئه ورا را کاملاً صاف می کنند به طوری که بطری های حاوی آلوئه شبیه بطری آب به نظر می رسد. اخیراً محصولات حاوی برگ های کامل آلوئه توجه بیشتری را به خود معطوف کرده اند و بوسیله تبلیغات بر منافع فراوان آنها تاکید می کنند.
اما نکته مهمی که به وسیله این شرکت ها مطرح نمی شود آن است که آنها برای حذف مواد ملین قوی(اسهال آور) که در قسمت خارجی برگها(بین پوسته داخلی برگ و ژل) وجود دارد، تمام مایع برگ آلوئه را از صافی های جنس زغال فعال می گذراند و به این ترتیب تغییر در تعادل طبیعی عناصر موجود ژل، غیر قابل اجتناب است.

ارسال نظر







ارسال نظر


مطالب مرتبط