آیفون7 پلاس در یک نسخه با دوربین دوگانه عرضه می‌شود

به گزارش صبحانه، تا چند روز پیش شاهد انتشار شایعاتی بودیم که حکایت از عرضه‌ی نسخه‌ی جدیدی از آیفون اپل با نام آیفون ۷ پرو داشت، حال آنکه این موضوع توسط اخبار جدید نقض شده است. براساس اخبار جدید منتشر شده اپل در نظر دارد تا سال آینده‌ خانه تکانی گسترده‌ای انجام داده و آیفون خود را دستخوش تحولات گسترده‌ای کند. گزارش منتشر شده توسط Nikkei به این موضوع اشاره کرده که فاکس‌کان به عنوان بزرگ‌ترین مونتاژ کننده‌ی آیفون‌های اپل در حال تولید قابی شیشه‌ای برای آیفون است که احتمالا در سال آینده‌ی میلادی برای آیفون ۲۰۱۷ مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

نیکی به این موضوع اشاره می‌کند که آیفون ۲۰۱۷ تغییرات بسیاری همراه می‌شود، چراکه تلاقی دهمین سالگرد عرضه‌ی آیفون به بازار با کاهش رشد فروش آیفون‌های این کمپانی اپل را بر آن داشته تا طراحی جدیدی را برای ترغیب کاربران در آیفون نسل بعدی به کار گیرد، از این‌رو انتظار می‌رود شاهد آیفونی شیشه‌ای باشیم که می‌تواند پاسخی به محصولات جدید رقیب کره‌ای در کنار کمپانی‌های نوپایی چون هواوی باشد.

براساس اطلاعات ارائه شده، فاکس‌کان در طول یک سال اخیر تلاش‌های خود برای تولید قاب‌ شیشه‌ای را به منظور استفاده در آیفون آغاز کرده است و از این‌رو انتظار می‌رود در آیفون‌های ۲۰۱۷ شاهد استفاده از این فناوری باشیم.

شنیده‌ها گویای این موضوع است که کاهش فروش آیفون‌های اپل دلیل اصلی کنار گذاشتن تولید آیفون ۷ پرو توسط این کمپانی و عرضه‌ی سه نسخه‌ آیفون است. بسیاری از شایعات حکایت از این داشت که آیفون ۷ پرو با بهره‌گیری از دوربین دوگانه در پشت و همچنین Smart Connector راهی بازار خواهد شد. 

اپل در نظر داشته تا سه نسخه از آیفون را راهی بازار کند که نسخه‌ی ۵.۵ اینچی شامل نمونه‌ای با یک دوربین و نمونه‌ای با دوربین دوگانه بود، حال آنکه کاپرتینویی‌ها ساخت نمونه‌ی تک دوربینه را کنار گذاشته‌اند و نسخه‌ی بزرگ‌تر با دوربین دوگانه راهی بازار می‌شود.

منابع نزدیک به این موضوع اشاره کرده‌اند که اپل در تلاش است تا با راه‌اندازی کارخانه‌ی تولید کریستال یاقوت در آریزونا، امکان تولید آیفون‌های شیشه‌ای در سال آینده‌ی میلادی را بیش از پیش با حقیقت پیوند دهد.

ارسال نظر







ارسال نظر


مطالب مرتبط