احتمال عرضه همزمان آیفون 7 و آی پدمینی 5

به گزارش صبحانه، ایوان بلاس که تا به حال عامل افشای اطلاعات مهم فراوانی در مورد شرکت اپل بوده این بار مدعی شده که در شهریور ماه آیفون 7، آی پدمینی 5 و ساعت هوشمند تازه اپل موسوم به اپل واچ 2 همزمان با یکدیگر عرضه می شوند.

وی افزوده که پیش فروش آی پد جدید در نهم سپتامبر و پس از برگزاری مراسم رسمی معرفی آن انجام می شود. شاسی آلومینیومی و طراحی باریک تر و ظریف تر از جمله ویژگی های آی پد مینی 5 خواهد بود. ظاهرا این آی پد قوی تر و سبک تر هم خواهد بود.

برخی سایت های خبری اعلام کرده اند که ضخامت این آی پد تنها 5 میلیمتر است، زیرا در این تبلت دیگر از جک های هدفون 3.5 میلی متری استفاده نخواهد شد. نمایشگر سه بعدی حساس به فشار و مشابه با آیفون 6 اس از نوع 7.9 اینچی و مجهز به پردازنده A9، دقت بیشتر و پردازنده گرافیکی قدرتمندتر از جمله دیگر امکانات آی پدمینی 5 است.

دوربین های پشتی و جلویی این تبلت از نوع 8 و 1.2 مگاپیکسلی هستند که مشابه با آی پدمینی 4 است. باتری این محصول هم 5124 میلی آمپری است که برای یک تبلت چندان مناسب نیست. iPad Mini 5 مجهز به سیستم عامل iOS10 بوده و با حافظه های 32، 64 و 128 گیگابایتی عرضه می شود.

ارسال نظر







ارسال نظر


مطالب مرتبط