قابلیت ویدیویی جدید به اینستاگرام

به گزارش صبحانه، در این کانال ها، ویدیوهایی از رویدادها با موضوعات مختلف به نمایش در می آید، و هدف آن بروز نگه داشتن کاربران از اتفاقات مهم است. همانطور که انتظار آن می رود، این کانال ها بسته به سلیقه هر کاربر به نمایش ویدیو می پردازند و بر همین اساس، احتمالا اینستاگرام تماشای ویدیویی از گروه های موسیقی مورد علاقه تان را به شما پیشنهاد خواهد داد.

این قابلیت در بخش Explore و تحت عنوان Video Event Channels راه اندازی شده است.

اینستاگرام پیش از این نیز تصمیماتی را با محوریت محتوای ویدیویی اتخاذ کرده بود و قابلیت های ویدیویی تازه ای را نیز به این اپلیکیشن افزود که هدف از تمام آنها، تشویق کاربران به پست و تماشا کردن بیش از پیش ویدیوها در این پلتفرم بوده است. حالا به نظر می رسد که تلاش های تیم اینستاگرام نتیجه داده و اگرچه این اپلیکیشن هنوز هم عمدتا برپایه تصاویر مبتنی است، اما تعداد ویدیوهای پست شده در آن به طور روز افزون رو به افزایش است.

با این حال، پیدا کردن ویدیو درباره موضوعی خاص در اینستاگرام کار سختی است و به همین دلیل است که این شرکت هر از گاهی قابلیتی تازه ارائه می کند تا دسترسی کاربران به ویدیوهای موردپسند آنها تسهیل شود. قابلیتی هم که از امروز به طور رسمی از سوی اینستاگرام عرضه شده به شما این امکان را می دهد تا در صورتی که فرصت حضور در کنسرت موسیقی مورد علاقه تان را از دست داده اید، ویدیویی که حاضران در آن رویداد ضبط و در اینستاگرام پست کرده اند را ببینید.

موضوع رویداد مورد علاقه تان هرچه که باشد، اینستاگرام از این به بعد سعی می کند تا رضایت شما را جلب کند. این قابلیت فعلا برای کاربران امریکایی عرضه شده و اینستاگرام وعده داده که آن را به تدریج برای سایر کاربران خود نیز ارائه کند.

ارسال نظر







ارسال نظر


مطالب مرتبط