تیونینگ سنگین بر روی پورشه پانامرا +عکس

به گزارش صبحانه، با بسته‌ای که FAB دیزاین برای پورشه پانامرا ارائه کرده است، دیگر چیزی از چهره آرام پانامرا باقی نمانده و حالا با ورودی‌های بزرگ هوا، چراغ‌های عمدتا مشکی، سپری عضلانی در جلو، سپری ترکیبی ساخته شده از فلز و فیبرکربن در عقب، رینگ‌های بزرگ 22 اینچی آلیاژی نقره ای رنگ، گلگیرهای باد کرده بر روی چرخ جلو و عقب، خروجی‌های اگزوز سه گانه تیتانیومی و...، شاهد چهره‌ای عضلانی و هماهنگ با روحیات اسپرت آن هستیم.

برای داشتن این مشخصات بر روی پورشه پانامرا، FAB دیزاین برای کیت تقویتی بدنه آن قیمتی 40 هزار دلاری، برای مجموعه رینگ‌های آن قیمتی 11 هزار دلاری، برای سیستم صوتی سفارشی آن قیمتی 13 هزار دلاری و برای لهجه‌های طلایی آن هم قیمتی 4 هزار دلاری را در نظر گرفته است تا در مجموع بسته تقویتی ظاهر پانامرا در 85 هزار دلار خلاصه شود. حالا چرا؟ چون خودروی لوکسی به شمار می‌رود.

در زیر کاپوت این خودرو هم پیشرانه 4.8 لیتری هشت سیلندر قرار گرفته که در مدل استاندارد می‌تواند قدرتی 440 اسب بخاری تولید کند، اما پس از ویرایشاتی که FAB دیزاین بر روی آن انجام داده، حداکثر قدرتی تولیدی آن به 700 اسب بخار رسیده است که از طریق جعبه دنده‌ای 7 سرعته اتوماتیک PDK به خروجی منتقل می‌شود. با افزودن تقویت پیشرانه، بسته تقویتی FAB دیزاین به 115 هزار دلار خواهید رسید که خود تقریبا هزینه خرید یک دستگاه پورشه پانامرا است.

ارسال نظر







ارسال نظر


مطالب مرتبط