قابلیت های جدید اینستاگرام در آخرین بروزرسانی +عکس

به گزارش صبحانه، به نقل از تک شات: اینستاگرام مشکل آخرین بروزرسانی خود که از اسنپ چت الهام گرفته بود را برطرف کرد. این بروزرسانی آخرین سری قابلیت های تهاجمی بعد از طراحی مجدد ماه می بود. در نسخه 9.3 که امروز منتشر شد، اینستاگرام چند گزینه جدید را به قابلیت Stories که در ماه گذشته رونمایی شد اضافه کرده و این گزینه های جدید بسیار شبیه به قابلیت های اسنپ چت است. کاربران اکنون می توانند تصاویر و ویدیوهایی که در بخش Stories پست می کنند را به صورت اتوماتیک و پیش فرض در گالری ذخیره کنند. حتی از این پس کاربران قادر خواهند بود Stories سایر افراد را بی صدا  کنند.

ذخیره کردن پست هایی که در بخش Stories آپلود می شود یکی دیگر از قابلیت هایی ست که الهام گرفته از اسنپ چت بوده و برای فعال کردن آن فقط کافیست روی آیکون چرخ دنده ضربه بزنید و دکمه "Save Shared Photos” را روشن کنید. این قابلیت فعلاً یک گزینه عمده است و اجازه نمی دهد که پست ها را مثل اسنپ چت تک به تک ذخیره کنید. 

بی صدا کردن Stories نیز کار ساده ایست. باید به یک Story خاص که قصد غیر فعال کردن آن را دارید بروید و بعد از ضربه زدن، انگشتتان را روی آن نگه دارید. این قابلیت یکی از اولین مشکلات اضافه شدن بخش Stories را برطرف می کند چون بسیاری از کاربران بعد از مواجهه با حجم بالای Stories در بالای صفحه اینستاگرامشان حس نه چندان خوشایندی را تجربه کردند.

 

اکنون هنگامی که Stories یک حساب کاربری خاص در اینستاگرام را بی صدا کنید، Stories آنها به صورت یک حباب خالی در انتهای صف Stories می ایستند. اگر به تماشای Stories سایر افراد نشستید، اینستاگرام به صورت اتوماتیک اشاره ای به Stories حساب های بی صدا نخواهد کرد و شما باید به صورت دستی آنها را از حالت بی صدا خارج کنید تا بتوانید دوباره آنها را ببینید.

همچنین اینستاگرام قابلیت انتخاب رنگ برای متنی که به Stories اضافه می کنید را نیز ارایه کرده است که این گزینه هم یکی از قابلیت های اسنپ چت بوده است. بنابراین می توان گفت که این آخرین ایده اسنپ چت نیست که به اینستاگرام خواهد آمد.

ارسال نظر







ارسال نظر


مطالب مرتبط