بهترین اپلیکیشن های موجود برای کسب و کار +عکس

به گزارش صبحانه، فناوری در حال حاضر به سرعت در حال پیشرفت است و بسیاری از صنایع و مشاغل را تحت الشعاع قرار داده است. کسب و کارهای مختلف نیز از این قاعده مستثنی نیستند به طوری که بسیاری از افراد معتقدند هم اکنون عصر تجارت و کسب و کار دیجیتال با سرعت بسیار زیادی در حال همه گیر شدن است و مدت زمان زیادی طول نخواهد کشید تا سلطه دنیای دیجیتال کاملاً بر روی تجارت و کسب و کار احساس شود.
 
از این ر و افرادی که به دنبال راه اندازی کسب و کارهای جدید هستند و یا مدتی است که به آن مشغول شده‌اند باید خود را برای انقلاب اپلیکیشن های تجاری آماده کنند. در حال حاضر دو تغییر اساس در حوزه تکنولوژی در حال انجام است؛ یکی سخت افزاری (بدین صورت که کامپیوتر های همراه و گوشی‌های هوشمند در کنار تبلت ها جای سیستم‌های قدیمی را می‌گیرند) و دیگری نرم افزاری (اپلیکیشن هایی که بر روی این ابزارهای همراه نصب می‌شوند). این سرعت بالای پیشرفت باعث رقابت بیشتر در میان شرکت‌ها برای بدست آوردن بازار با اپلیکیشن های ارائه شده است. در ادامه این مطلب به معرفی برخی از بهترین اپلیکیشن های موجود برای کسب و کار خواهیم پرداخت. در بیشتر موارد این اپلیکیشن ها رایگان هستند اما برای استفاده از برخی قابلیت‌های خاص آن‌ها باید اشتراک آن‌ها را خریداری کنید.
 
بهترین اپلیکیشن های موجود برای کسب و کار +عکس
 
بهترین اپلیکیشن های موجود برای کسب و کار +عکس
 
اپلیکیشن Xero Touch از شرکت Xero
 
اپلیکیشن موبایل حسابداری Xero یکی از بهترین گزینه‌ها برای دارندگان کسب و کارهای کوچک و متوسط است که دائماً در حال حرکت هستند و می‌خواهند به صورت لحظه ای منابع مالی خود را مدیریت کنند. برخی از قابلیت‌های این اپلیکیشن عبارت است از:
 
-دریافت خودکار شرح حساب بانکی
زرو به صورت خودکار هر شب شرح حساب شما را تنظیم کرده و به شما نشان می‌دهد تا بتوانید کنترل بیشتری بر روی آن داشته باشید. کاربر می‌تواند در صورت نیاز در هر زمان شرح مورد نظر خود را مشاهده کند.
 
- ارسال صورت حساب از هرکجا
شمای توانید به کمک این اپلیکیشن در هر لحظه و هر کجا فاکتور و صورت حساب مورد نظر خود را صادر کنید و نیازی به صبر کردن و رسیدن به دفتر کار ندارید
- ثبت مخارج و هزینه‌ها
 
به کمک این اپلیکیشن در هر لحظه می‌توانید از فاکتورها و رسیدهای خرید عکس بگیرید و میزان هزینه‌ها و مخارج خود را ثبت کنید
این اپلیکیشن برای سیستم عامل آی او اس، اندروید؛ بلک بری و ویندوز موجود است.
 
بهترین اپلیکیشن های موجود برای کسب و کار +عکس
 
بهترین اپلیکیشن های موجود برای کسب و کار +عکس
 
POS موبایل Vend & PayPal از شرکت VendHQ
 
هدف ازاین اپلیکیشن ساده کردن و کم کردن هزینه نصب و راه اندازی سیستم POS است. این اپلیکیشن با بسیاری دستگاه‌های پرینت و لیبل؛ اسکنرهای بارکد و صندوق‌های پول هماهنگی دارد. تنها کافی است از طریق صفحه نمایش دستگاه POS خود وارد اکانت Vend خود شوید تا بتوانید بسیاری از نیازهای خود را برطرف کنید
 
- مشاهده گزارش لحظه ای
شما در هر لحظه می‌توانید از طریق این اپلیکیشن گزارش میزان فروش وضعیت موجودی کالاها و موارد دیگر را در چندین مرکز فروش به صورت یکجا داشته باشید.
 
- قبول پرداخت‌ها با سرعت بیشتر
به کمک این اپلیکیشن پرداخت‌های مشتریان نیز راحت و ساده خواهد بود کافی است که کارت مورد نظر را در دستگاه POS قرار دهید و اطلاعات لازم را نیز از طریق اپلیکیشن وارد کنید.
 
-فروش آنلاین و یا آفلاین
اپلیکیشن Vend این امکان را فراهم می کند تا کاربران بتوانند خرید و فروش خود را خارج از دفتر کار خود انجام دهند و اطلاعت لازم را در فضای ابری موجود ذخیره کنند و هنگامی که به محل کار بازگشتند بتوانند مجدد آن‌ها را مرور کنند.
 
 
اپلیکیشن فروش TradeGecko از شرکت TradeGecko
 
این اپلیکیشن با امکانات زیادی که در اختیار کار بران قرار می‌دهد پروسه فروش را برای فروشندگان عمده و خرده فروش‌ها بسیار راحت می کند و دست مسئولین فروش را برای عملکرد بهتر باز می‌گذارد.
 
- فروش در حرکت
این قابلیت این امکان را برای فروشندگان فراهم می کند تا کاتالوگ تمام محصولات خود به همراه تصویر و جزئیات را همراه خود داشته باشند و در هر لحظه و هر زمانی بتوانند آن‌ها به فروش برسانند و هنگام بازگشت به محل کار آن‌ها را در موجودی ثبت کنند. مجموعه کاتالوگ‌ها همیشه همراه فرد بوده و می‌تواند به صورت آنلاین به روز رسانی شود. همین قابلیت به روز رسانی کاتالوگ و تعداد محصولات موجود در انبار قابلیت بسیار مهم و اساسی بوده که به فروشندگان برای فروش بهتر و بهینه کمک زیادی می کند.
 
-مدیریت ارتباط با مشتری
علاوه بر قابلیت‌های موجود؛ این اپلیکیشن لیستی از مشتریان شما تهیه می کند و تاریخچه خرید آن‌ها را نیز به صورت خلاصه نشان می‌دهد. کاربران می‌توانند مشتریان جدید را هم که ملاقات می‌کنند به لیست مورد نظر خود اضافه کنند. همانطور که اشاره شد از طریق همین لیست می‌توانید با مشتریان در تماس باشید، با آن‌ها قرار ملاقات تنظیم کنید و به فاکتورها و پرداخت‌های انها رسیدگی کنید.
 
بهترین اپلیکیشن های موجود برای کسب و کار +عکس
 
 
 

 

ارسال نظر







ارسال نظر


مطالب مرتبط