نسخه شنیداری خبرهای تکنولوژی روی موبایل

به گزارش صبحانه، اگر فرصت خواندن و دیدن خبرها را  در سایت های تکنولوژی را ندارید خوب است بدانید که اپل نسخه شنیداری تعدادی از سایت‌های تکنولوژی و خبری را راه‌اندازی کرده است. هرچند اپل قبلا اینکار را به طور جسته و گریخته انجام داده بود اما حالا آن را به طور رسمی تحت عنوان Spoken Edition به راه‌انداخته است.
 
Spoken Edition در واقع نسخه شنیداری خبرهای سایت‌های مختلف است که شما می‌توانید به طور رایگان آنها را گوش بدهید. هرکدام از خبرها بیشتر از چند دقیقه نیست و به همین دلیل انتخاب خبرها و شنیدن آنها میتواند به راحتی زمان بندی شود.
 
اپل این بخش را با مشارکت تعدادی از سایت‌ها و بنگاه‌های خبری مشهور مانند هافینگتون پست، رویترز، Slate ،  Mic ، Wired، IGN ، گیزمودو، لایف‌هکر، تایم و … به راه ‌انداخته است. هم اکنون بیش از ۴۰ منبع Spoken Edition به راه‌افتاده که کاربران می‌توانند به طور رایگان مشترک آنها شوند.
 
گفته می‌شود اپل در حال ساختن دستگاهی مانند آمازون اکو و گوگل هوم است و Spoken Edition یکی از قدم‌های اولیه برای تامین محتوای آن دستگاه به شمار خواهد رفت.
 
برای شنیدن این پادکستها یا اشتراک آنها میتوانید از اپلیکیشن آی‌تیونز روی مک یا PC و یا اپلیکیشن پادکست روی  iOS عبارت Spoken Edition را جست و جو کنید و منابع خبری مختلف را ببینید و آنهایی را که مایلید مشترک شوید.

/وب سایت آی تی ایران


مطالب مرتبط