Focusrite برنده سومین جایزه تلاش و پشتکار شرکتی کوئین شد

شرکت مهندسی Focusrite واقع در High Wycombe انگلستان جایزه تلاش و پشت کار شرکتی کوئین 2016 در زمینه تجارت بین المللی را از آن خود نمود. Focusrite پس از هفت سال رشد پی در پی پایدار ،در کسب و کار جهانی و سهمی که در بازار از آن خود نموده است موفق به دریافت این جایزه شد. این سومین باری است که افتخار دریافت یکی از جوایز مربوط به تلاش و پشتکارکوئین نصیب Focusrite می گردد، چراکه این شرکت قبلاً یکبار در سال 2008 موفق به کسب جایزه نوآوری شده بود و و یکبار نیز در سال 2012 جایزه تجارت بین المللی را از آن خود نموده بود. 
موسس و رئیس اجرایی این شرکت، آقای Phil Dudderidge در اخبار مربوط به این جایزه بیان نمود: این جایزه قدردانی بزرگی بود از رشد عالی ایی که ما طی هفت سال گذشته، در کسب و کار خود داشته ایم، چراکه طی این مدت درآمد گروهی ما پنج برابر شده است در حالیکه بیش از 80% کسب و کار ما در حال حاضر در زمینه تجارت خارجی است. در اینجا بر خود لازم می دانم که نه تنها از تلاش های فوق العاده پرسنل مان در انگلستان و خارج از کشور قدردانی نمایم ،بلکه همچنین از شرکای مان در بخش توزیع و خرده فروشی و صد البته از صدهاهزار مشتری مان در سرتاسر دنیا که در ساخت موسیقی های خود به محصولات Novation و شرکت Focusrite اعتماد نمودند نیز صمیمانه سپاسگذارم. 
انجمن جوایز تلاش و پشتکار شرکتی کوئین، در سال 1965 بنیان گذاری شد و این جوایز تنها به شرکت هایی اعطا می شوند که در سه شاخه نوآوری، تجارت بین المللی و توسعه پایدار بالاترین سطوح برتری دست یافته باشند. در شاخه تجارت بین المللی، Focusrite بخاطر افزایش اساسی و پایداری که در درآمدهای حاصل از صادرات خود طی 12 ماه گذشته به صورت پی در پی داشت، رشدی که برای کالاها و خدمات این شرکت و همچنین اندازه این سازمان بسیار برجسته و چشمگیر تلقی می شد، موفق به دریافت این جایزه گردید. 
مدیر فروش و بازاریابی جهانی این شرکت آقای Damian Hawley افزود: 
دریافت این جایزه برای دومین بار طی چهارسال گذشته به خاطر نتایج چشمگیری که ما در زمینه تجارت خارجی داشته ایم گواهی است حقیقی بر کیفیت محصولات مان، و ما مفتخریم به اینکه بار دیگر به تشخیص این کمیته حائز شرایط دریافت این جایزه ارزشمند گردیدیم. بدینوسیله، صمیمانه از تیم های همکار خود در انگلستان، آلمان و ایالات متحده امریکا و نیز مدیران بخش ارزی EMEA (اروپا، خاورمیانه و آفریقا)، آسیا-اقیانوسیه و امریکای لاتین سپاسگذاریم. و همچنین مایلیم که از تلاش های شایان تقلید صورت گرفته توسط شرکای مان در بخش توزیع جهانی و نیز از همه شرکای بخش خرده فروشی مان در سرتاسر دنیا بخاطر حمایت فراوانی که طی چند سال گذشته از برندهای Focusrite ، RedNet ، و Novation داشته اند نهایت سپاس و قدردانی را ابراز نمائیم.

ارسال نظر







ارسال نظر


مطالب مرتبط