به گزارش صبحانه، مهمترین نکتهی قابل توجه این است که آلفا بیست مانند همتای رودستر خود که بر روی شاسی Ariel Atom سوار شده، ساخته نشده و در عوض بر روی شاسی آلومینیومی لوتوس تولید شده است. بهعلاوه، آلفا بیست دیگر از توربوشارژر در کنار پیشرانهی چهار سیلندر ۲.۴ لیتری K24 هوندا استفاده نمیکند و بهجای آن با استفاده از سوپرشارژر Rotrex توان فوقالعادهای از پیشرانه بهدست میآید. پیشرانهی آلفا بیست همچنین از چرخدندههای جدیدتر، پیستونهای قویتر و میللنگ، میل بادامک و بدنهی محکمتری بهره گرفته است.
با مشخصاتی که شرح آن ذکر شد، آلفا بیست با وزن ۸۸۴ کیلوگرم توانی برابر با ۵۰۰ اسببخار تولید میکند تا شتاب صفر تا صد آن تنها ۳.۲ ثانیه طول بکشد و حداکثر سرعت ۲۸۱ کیلومتر در ساعت برای آن ثبت شود.
درهای چرخشی که برای آلفا بیست در نظر گرفته شده، جلوهای منحصر به فرد به خودرو بخشیده که با وجود اینکه خیلی کاربردی نیستند، جلوهای اسپورت به خودرو دادهاند و همین امر به نکتهی جالبی مبدل شده که در رابطه با آن صحبت شود. صاحب خودرو وقتی درون آن مینشیند، با چرم و مخمل مشکی روبرو میشود و یک سیستم سرگرمیهای درون خودرویی شامل برنامههای CarPlay اپل و Auto اندروید، سیستم تهویه مطبوع، کیسههای هوا و تعداد زیادی حالات رانندگی مختلف از جمله حداکثر بهرهوری در مصرف سوخت در اختیار مصرف کننده قرار گرفته است.
قیمتی که برای خودروی آلفا بیست رضوانی در نظر گرفته شده است، از ۲۰۰.۰۰۰ دلار شروع میشود.