این گوشی را می‌توانید با آب و صابون بشویید! +عکس

به گزارش صبحانه، شرکت ژاپنی Kyocera گوشی جدیدی را معرفی کرده است که قابل شستشو می‌باشد. این گوشی که Kyocera rafre نام دارد، علاوه بر این که ضد آب می‌باشد، در برابر آب داغ و صابون هم مقاوم می‌باشد. شما می‌توانید این گوشی را با دست مرطوب و یا همراه با دستکش، بدون هیچ گونه مشکلی استفاده کنید.

از ویژگی‌های این گوشی می‌توان به صفحه نمایش ۵ اینچی، رم ۲ گیگابایتی، حافظه ۱۶ گیگابایتی، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی، باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری و اندروید ۷.۰ اشاره کرد. با توجه به این مشخصه‌ها می‌توان گفت که این گوشی تقریبا یک گوشی میان رده و معمولی می‌باشد.

 

یکی از ویژگی‌های عجیب Kyocera rafre، نداشتن اسپیکر می‌باشد، که طبیعتا نداشتن این سوراخ خروجی صدا به ضدآب بودن و مقاوم بودن گوشی در برابر شستشو کمک فراوانی می‌کند. این شرکت ژاپنی به جای اسپیکرهای معمولی، از فناوری گیرنده صوتی هوشمند ("smart sonic receiver”) استفاده می‌کند که صدا را از طریق ارتعاشات انتقال می‌دهد. چیزی تقریبا شبیه به فناوری مورد استفاده در Mix Mix‌ شرکت Xiaomi.

نکته جالب توجه این است که Kyocera rafre اولین گوشی مقاوم در برابر صابون نیست و طبق گفته‌های Kyocera، اولین گوشی با این ویژگی DIGNO rafre که به نوعی جد این گوشی به حساب می‌آید، می‌باشد. البته تفاوتی که این دو گوشی دارند این است که گوشی قبلی در برابر صابون‌های کفی مقاوم بود، ولی این گوشی جدید، علاوه بر مقاومت در برابر صابون‌های کفی، در برابر صابون‌های معمولی هم مقاوم می‌باشد.

Kyocera rafre در ماه مارس ۲۰۱۷ و در سه رنگ مختلف یعنی صورتی کم رنگ، سفید شفاف و آبی روشن در کشور ژاپن عرضه خواهد شد.

منبع : وب سایت زوم تک

ارسال نظر







ارسال نظر


مطالب مرتبط