گجت جدید سامسونگ +عکس

به گزارش صبحانه، بدون شک همه شما برای قاب کردن عکس های خود به سراغ یک نجاری رفته اید و عکس مورد نظر را قاب کرده اید و به دیوار زده اید. حالا فرض کنید اگر به جای عکسی که بر روی دیوار درون قاب است تلویزیون شما درون قاب باشد چه زیبایی خواهد داشت. بعد از آخرین تلاش های اپل در عرضه تلویزیون‌ها و صفحه نمایش های فوق هوشمند، حالا نوبت به سامسونگ رسیده است که خود نمایی کند و تلاش های خود را در ظاهری بسیار زیبا در قالب یک اثر هنری عرضه کند.


آخرین محصول سامسونگ، تلویزیون سامسونگ دارای صفحه نمایشی تخت است. و کیفیت این صفحه نمایش نیز ۴K HDR است که دارای قابی مثل فریم دور قاب عکس است و هم چنین این قاب دارای خاصیت هیبریدی است. هنوز اطلاعات دقیقی در رابطه با قیمت این قاب عرضه نشده است اما بدون شک این تلویزیون قیمت ارزانی نخواهد داشت.


سامسونگ هنوز اطلاعات دقیقی در رابطه با ابعاد و سایز و نسبت صفحه نمایش به بدنه را در رابطه با این تلویزیون منتشر نکرده است ولی به نظر می رسد که این تلویزیون ۶۵ اینچ باشد که برای یک اتاق نشیمن با ابعاد نسبتاً بزرگ مناسب باشد. بدون شک این تلویزیون مناسب برای چسباندن به دیوار است و نمی‌توان آن را بر روی میز قرار داد.

وقتی تلویزیون خاموش می شود کاربر می تواند از ۱۰۰ تصویر به صورت پیش فرض استفاده کند و تلویزیون خود را به یک قاب و یا اثر هنری تبدیل کند و هر تصویری را که دوست دارد بر روی صفحه تلویزیون خود به نمایش بگذارد بدون شک هنگامی که تلویزیون خاموش می شود از برق برای نمایش دادن تصویر ها استفاده نمی شود و در تلویزیون پنلی قرار دارد که در صورت خاموش شدن تلویزیون دستگاه از آن پنل برای نمایش تصاویر استفاده می کند تا مصرف انرژی کمتر شود.

بدون شک این تلویزیون محصولی منحصر به فرد است و در صورت عرضه به بازار طرفدار های بسیار زیادی پیدا می کند. سال ها پیش کمپانی ال جی یک تلویزیون ۵۵ اینچی با عنوان OLED Gallery منتشر کرد که قیمتی حدود ۷۵۰۰ دلار داشت. پس اگر بخواهیم قیمت این تلویزیون هنری سامسونگ را حدس بزنیم باید چیزی بیشتر از ۷۵۰۰ دلار را در نظر بگیریم.

ارسال نظر







ارسال نظر


مطالب مرتبط