خودرو یا دفتر کار لوکس متحرک؟ +تصاویر

به گزارش صبحانه،  جدیدترین نمونه‌ی از این دست به اسپرینتر کارلکس دیزاین مربوط می‌شود. این کمپانی به خاطر دگرگونی کاملاً وسیع کابین خودروها شاخته شده است. با در نظر گرفتن فضای زیاد کابین اسپرینتر، متخصصان کارلکس برای ایجاد نوآوری و خلاقیت با گزینه‌های فراوانی روبرو بوده‌اند.


نتیجه‌ی کار کارلکس دیزاین ارائه‌ی مرسدس اسپرینتر جت ون است. البته نام جت شما را به اشتباه نیندازد. در حقیقت کارلکس به جزئیات فنی این خودرو دست نزده است. به هر حال از شاخصه‌های خودرو می‌توان به کیت بدنه و رینگ‌های طلایی اشاره کرد. با توجه به اینکه کابین خودرو شبیه کابین بوئینگ 747 فرست کلاس است بنابراین نیازی به سفر هوایی نداریم!

 

خودرو یا دفتر کار لوکس متحرک؟ +تصاویر


کارلکس تم کابین تیره را انتخاب کرده و در آن ترکیبی از چرم و آلکانترا با رنگ‌های مشکی و خاکستری را بکار برده است. در کابین شاهد دوخت‌های زرد، جزئیات چوبی و طلایی (طلای 24 عیار) هستیم.
 

خودرو یا دفتر کار لوکس متحرک؟ +تصاویر



همه‌ی موارد ذکر شده به پوشش و اسباب و وسایل مربوط می‌شوند. از نظر تکنولوژی شاهد به‌کارگیری دو صفحه‌نمایش 3 بعدی با اندازه‌های 40 و 21 اینچی هستیم که تصاویر دوربین‌های داخل و خارج اسپرینتر را نشان می‌دهند. همچنین دو جایگاه مولتی‌مدیا با تبلت‌های 10 اینچی وجود دارند که همه‌چیز از سیستم تهویه گرفته تا نورپردازی LED و تنظیمان صوتی و صندلی و… را کنترل می‌کنند.
 

خودرو یا دفتر کار لوکس متحرک؟ +تصاویرخودرو یا دفتر کار لوکس متحرک؟ +تصاویر


مرسدس اسپرینترهای سفارشی بسیار زیادی در بازار وجود دارند اما خودروی دست پرورده‌ی کارلکس واقعاً چیز دیگری به شمار می‌رود. هنوز بهای این خودرو را نمی‌دانیم اما به‌جرئت می‌گوییم که سفر با این دفتر کار لوکس ارزان نخواهد بود.

ارسال نظر







ارسال نظر


مطالب مرتبط