آیا آمازون دنیای پیام رسان‎ها را شوکه خواهد کرد؟

به گزارش صبحانه، کمپانی 23 ساله آمازون اخیرا تصمیم گرفته به دنیای پیام‌رسان‌ها بپیوندد و اپلیکیشن مخصوص خود را به دنیای شلوغ کاربران  فضای مجازی عرضه کند. اپلیکیشنی به نام Anytime که بر طبق گمانه زنی‌های چند وب سایت فعال در این حوزه، چند ویژگی خاص خواهد داشت؛ امکان برقراری ارتباط با دوستان بدون نیاز به شماره تلفن آنها، رمز گذاری و خصوصی سازی پیام‌ها بمنظور افزایش امنیت آنها.

قابلیت هایی خاص و جالب که به خوبی مخاطب را به سمت خود می‌کشد، اما به شرطی که آمازون هم بطور رسمی این گمانه زنی‌ها را برای مخاطبان اعلام کند و همچنین نسخه اپلیکیشن آن را در اختیار کاربران قرار دهد. در غیر اینصورت این خبر شایعه‌ای بیش نخواهد بود.

گفتنی است؛ پیش از این هم در دنیای اپلیکیشن‌ها کم و بیش رد پایی از آمازون دیده می‌شد. بطور مثال، در ابتدای امسال شرکت AWS سرویس Chime ( اپلیکیشن پیام رسان مناسب ویدئو کنفرانس ) را با استفاده از دستاوردهای آمازون از استارت تاپ‌های مختلف به بازار عرضه کرد. همچنین اپلیکیشن  Alexa Calling  آمازون که رابط خوبی بین مشتریان بود.  در نهایت برگزاری استارت اپ  بوستون،  و تلاش  برای طراحی شبکه اجتماعی شبیه فیس بوک سابقه او را در این روند اثبات می کند

ارسال نظر







ارسال نظر


مطالب مرتبط