فیلیپس اولین تلویزیون کوانتوم دات خود را معرفی کرد

به گزارش صبحانه، فیلیپس در رقابت با سامسونگ، اولین سری از تلویزیون‌های کوانتوم ‌دات خود را در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۷ برلین معرفی کرد.

کوانتوم دات‌ها کریستال‌های کوچکی هستند که برای ایجاد تصاویر درخشان‌تر، نور را در طول موج مشخصی می‌گیرند و آن را به طول موج دیگری تبدیل می‌کنند. نتیجه‌ی این تبدیل، تصاویر درخشان‌تر و عمق بیشتر رنگ مشکی است. این فناوری تصاویر روشن‌تر و واضح‌تری نسبت به تلویزیون‌های LED تولید می‌کند.

تلویزیون‌های سری کوانتوم دات فیلیپس با نام ۸۶۰۲ شناخته می‌شوند و در ۲ مدل ۵۵ و ۶۵ اینچ تولید می‌شوند. این سری تلویزیون‌ علاوه بر استفاده از تکنولوژی کوانتوم دات، با سیستم Ambient فیلیپس هاله‌ای از تصاویر در حال پخش را به دیوار پشت تلویزیون بازتاب می‌دهد. 

برعکس تکنولوژی OLED که می‌تواند تصاویر تیره‌تری نسبت به تلویزیون‌های معمولی نمایش دهد، تلویزیون‌های کوانتومی تصاویر روشن‌تری به نمایش می‌گذارند. تا به امروز سامسونگ تنها تولیدکننده‌ی این تلویزیون‌ها بود و اکنون فیلیپس نام خود را به‌عنوان دومین تولیدکننده ثبت کرده است. زمان عرضه و قیمت این تلویزیون‌ها هنوز مشخص نیست.

فیلیپس همچنین از تعدادی محصولات سلامتی و بهداشتی از جمله ریش‌تراش IPL رونمایی کرد. یکی از بهترین تولیدات معرفی‌شده در حوزه‌ی سلامت، عبارت است از Avent uGrow، محصول فرزندمحور فیلیپس که یک اپلیکیشن پزشکی برای کمک به والدین در رابطه با سلامتی فرزندشان است.

اگبرت وان اکت، از مدیران حوزه‌ی سلامت فیلیپس، می‌گوید:

در فیلیپس ما اعتقاد داریم همیشه راهی برای بهتر کردن زندگی وجود دارد.

ارسال نظر







ارسال نظر


مطالب مرتبط