آیفونX؛ سه ویژگی و چند سورپرایز

به گزارش صبحانه، آیفون X گوشی ارزانی نیست. این مدل آیفون، بالاترین قیمت در تمامی مدل‌های گوشی‌های اپل را به خود اختصاص داده است، با قیمت ۹۹۹ دلار. فکر می‌کنید چرا گوشی محبوبی است؟ در اینجا به چند ویژگی آیفون X، اشاره خواهیم کرد.

تشخیص چهره FACE ID

به گزارش فرادید، دیگر نیازی نیست در زمانی که عجله دارید، انگشت شصت را بر روی دگمه صفحه اصلی بگذارید و یا رمز عبور را وارد کنید – به لطف اسکنر‌ها و سیستم پردازنده به روز شده، آیفون X در هر زمان می‌تواند به تشخیص چهره و اسکن تصویر شما پرداخته و دسترسی به صفحه اصلی را برای شما به سادگی امکان پذیر کند. نگران نباشید، این گوشی از دست افراد سودجویی که قصد داشته باشند از عکس شما برای باز کردن قفل گوشی استفاده کنند، مصون است. طبق گفته فیل شیلر، معاون ارشد کمپانی اپل در زمینه بازاریابی در سراسر جهان، ویژگی جدید آیفون X، TouchID بسیار دقیق آن است که تن‌ها یک در صد هزار، امکان دسترسی دیگران به گوشی شما وجود دارد.

انیموجی A/R / ANIMOJI

انیموجی، در واقع ورژن انیمیشنی و متحرک از اموجی‌های آیفون است؛ که از طریق سیستم تشخیص چهره تعبیه شده در آیفون و سپس پیاده سازی آن در قالب اموجی‌های انیمیشنی است. این قابلیت منحصر به فرد می‌تواند به سرعت، حالات چهره شما را به شکل اموجی در بیاورد. خبر خوب: برای استفاده از ویژگی‌های این گوشی، نیازی به خرید یک تلفن جدید نیست. ARKit نیز برای آیفون ۶s و آیفون ۷، در صورت به روز رسانی ios۱۱ در دسترس است؛ و خطاب به تمامی هواداران بیتموجی؛ با AR می‌توانید دسته جدیدی از اموجی‌های مدنظر خود را درست کنید.

شارژ بی سیم WIRELESS CHARGING

ابزار‌های جدید شارژ بی سیم ایر پاور، AirPower نامیده می‌شوند، که در سال آینده در دسترس خواهند بود و با آن می‌توانید مدل آیفون‌های سری ۸ به بالا و ساعت اپل را به یکباره بدون وجود هیچ سیمی شارژ کنید.

۱ - کنترل روشنایی فلش

تصور کنید در یک رستوران هستید و با وجود نور کم نمی‌توانید منوی غذا را بخوانید. سپس چراغ قوه گوشی خود را روشن می‌کنید، ولی به دلیل نور زیاد آن، بلا فاصله پشیمان می‌شوید. در گوشی‌های جدید آیفون ۳ رده بندی در میزان روشنایی فلش تعریف شده است، که بر حسب نیاز می‌توانید میزان نور را کم کنید.

۲ - بزرگ کننده

باز می‌گردیم به همان منو رستوران، حال تصور کنید که نوشته‌های منو به قدری ریز هستند که خواندن آن‌ها بسیار دشوار است. خوشبختانه تلفن همراه شما دارای تنظیمات " ذره بین" " magnifier" است، می‌توانید آن را روشن کنید و سپس ۳ بار روی دگمه صفحه اصلی کلیک کنید تا چیزی را که می‌خواهید بزرگ کنید. یک ویژگی عالی مخصوص کسانی که عینک خود را همیشه در خانه جا می‌گذارند.

۳ - تلفظ 

تنها کافیست که حرفی را که می‌خواهید تلفظ کنید (مثلا e) نگه دارید و از میان گزینه هایی که نشان داده می‌شوند، یکی را انتخاب نمایید.

۴ - تغییر رنگ پوست اموجی‌ها

برخی از اموجی‌ها (به عنوان مثال افراد و دست‌ها) به رنگ‌های متفاوتی می‌توانند تغییر داده شوند. حال برای انتخاب رنگ‌های دیگر می‌توانید دستتان را بر روی اموجی مورد نظر نگه دارید، تا منوی پنج سایه مختلف برای شما نمایان شود.

۵ - ویدئو ۴K

برای کیفیت بهتر ویدئو‌ها، می‌توانید رزولوشن پیش فرض ضبط ویدئو را بر روی " ۴K”در تنظیمات تلفن همراه تغییر دهید.

۶ - دسترسی سریع به دوربین

تصور کنید، یک روز که در ساحل نشسته اید که ناگهان گروهی از دلفین‌ها را در نزدیکی ساحل می‌بینید. در حالی که شما شگفت زده شده اید، دوست دارید آن تصاویر را ثبت کنید و آن لحظه ارزشمند را در اینستاگرام خود به نمایش بگذارید. اما تا زمانیکه شما بخواهید رمز گوشی را تایپ کنید، احتمالا آن‌ها دیگر رفته باشند. دفعه بعد با این ترفند را به یاد داشته باشید: برای دسترسی به دوربین بدون وارد کردن رمز ۶ رقمی، تن‌ها کافیست که با گذاشتن انگشت خود بر روی صفحه و کشیدن آن به سمت چپ (در حالیکه بر روی صفحه اصلی هستید) به قسمت دوربین بروید.

ارسال نظر







ارسال نظر


مطالب مرتبط