ایده جدید سامسونگ برای گوشی‌های آینده! +عکس

به گزارش صبحانه،سامسونگ با گوشی‌های اج توانست صفحه‌نمایشی که حاشیه آن خمیده است را در بین کاربران جا بیاندازد و این صفحه‌نمایش اکنون در گلکسی‌های اس سامسونگ به یک استاندارد تبدیل شده است. با این حساب کاملاً مشخص است که سامسونگ پس از موفقیت در صفحه‌نمایش خمیده گلکسی‌های پرچمدار خود به دنبال ایده‌ای جدید برای صفحه‌نمایش گوشی‌های آینده خود باشد. در همین راستا وب‌سایت LetsGoDigital پتنتی را منتشر کرده است که به سامسونگ نسبت داده می‌شود در این پتنت که پاییز سال گذشته به ثبت رسیده‌ است شاهد یک گوشی هستیم که صفحه‌نمایش دو طرفه دارد.

در حال حاضر از روی این پتنت خیلی نمی‌توان در خصوص چگونگی این صفحه‌نمایش دو طرفه قضاوت کرد اما از قرار معلوم با صفحه‌نمایشی طرف هستیم که از یک طرف گوشی شروع شده و بروی طرف دیگر گوشی کشیده می‌شود.

از این طریق کاربر در صفحه‌نمایش پشت گوشی به اپلیکیشن های بیشتری دسترسی دارد. ناگفته نماند که این صفحه‌نمایش کاملاً هم دو طرفه نیست و تقریباً ابعادی نصب صفحه‌ نمایش جلوی گوشی دارد.
 
ایده جدید سامسونگ برای گوشی‌های آینده! +عکس
 
ایده جدید سامسونگ برای گوشی‌های آینده! +عکس

همان‌گونه که اشاره کردیم سامسونگ سود بیشتر خود را در تغییر حالت صفحه‌نمایش‌های فعلی گوشی‌های خود می‌بیند و در کنار این صفحه‌نمایش دو طرفه، صحبت‌هایی از یک گوشی با صفحه‌نمایش تاشو نیز از جانب سامسونگ به گوش می‌رسد.

از طرف دیگر گفته می‌شود که سامسونگ ممکن است در حال کار بر روی یک گوشی با صفحه‌نمایش قابل خم شدن نیز باشد. این صفحه‌نمایش نشکن است و فناوری AMOLED در ساخت آن استفاده شده است.

به این نکته نیز اشاره کنیم که سایر سلاطین موبایل مانند اپل و ال‌جی نیز دست روی دست نگذاشته است و گفته می‌شود ال‌جی سودای ساخت گوشی دارد که صفحه‌نمایش آن از بالا بر روی پشت و روی گوشی کشیده شده است.

اپل هم پتنتی را برای صفحه‌نمایشی که در جلو و پشت کاملا به دور گوشی کشیده شده به ثبت رسانده است.

با در نظر گرفتن این موارد باید گفت به احتمال زیاد در یکی دو سال آینده شاهد انقلاب جدیدی در زمینه صفحه‌نمایش گوشی‌های هوشمند خواهیم بود.

ارسال نظر







ارسال نظر


مطالب مرتبط