کارت صدای تاندربولت فوکوسرایت

اگر روی کامپیوترتان یک تاندربولت دارید، شاید در آینده به یک Clarett هم نیاز پیدا کنید. از جمله ویژگی های مهم رابط های مدل Clarett تاندربولت شرکت مهندسی Focusrite ، تاخیر بی نهایت پایین آنها است در کنار عملکرد صوتی عالی، پری آمپ های مجهز به افکت معروف Air، و ارزش فوق العاده آنها از لحاظ مالی. اما برای انتخاب این محصول فقط به حرف ما اعتماد نکنید: ببنید برخی از هنرمندان ما در مورد کارت های مدل Clarett چه اظهار نظری کرده اند. 
مدل Clarett ، انتخاب شگفت انگیزی ست برای اینکه همه چیز را در اختیار داشته باشید و محور اصلی استودیوی من محسوب می شود. برای اولین بار، من می توانم از 8 پری آمپ بسیار باکیفیت، تمیز و باوضوح بهره مند شوم با آپشن سوئیچ افکت معروف “Air” که با یک طراحی واقعاً عالی و چشمگیر در این محصول گنجانده شده است، همراه با یک شناوری محیط کار با تاخیر فوق العاده کم و امکان اتصال به تاندربولت. به عبارت ساده تر، این محصول کارش را خیلی درست انجام می دهد و بسیار هم موثر است. تولیدکنندگان امروزی حتماً باید در محیط استودیوی خانگی خود یک ابزار با کیفیت داشته باشند که بتوانند با یک قیمت مقرون به صرفه که روی کیفیت صدای آن هم تاثیر نامطلوبی نمی گذارد اعتماد کنند. پس از سالهای زیادی که از خرید و فروش رابط ها می گذرد، من بالاخره آن محور اصلی و قطعه اصلی مورد نیاز برای استودیوی خودم را پیدا کردم. تا به حال، هیچوقت از این خوشحال تر نبودم! 
Xander Singh -ترانه سرا لوس آنجلسی و آهنگسازبرجسته فیلم. 
این رابط جدید شرکت Focusrite استودیوی خانگی مرا تا حد قابل ملاحظه ایی ساده تر کرده و کار ضبط را برایم بسیار خوشایندتر ساخته است! از زمانی که از این محصول استفاده می کنم، leap ها و bound هایم را در مدت زمان واقعاً کوتاهی می سازم. 
Brandon Boyd -وکالیست گروه Incubus and Sons of the Sea 
رابط جدید Clarett شرکت Focusrite همه آن چیزی است که شما می خواهید. یک ابزار عالی و آماده برای ورود به تکنولوژی High End ، اما با نصف قیمت. این محصول دارای فناوری منحصربفرد AIR™ شرکت Focusrite ، یک عالمه پری آمپ های میکروفونی کلاس A ، و یک بخش مانیتورینگ عالی را هم اضافه کنید، و به علاوه این محصول یک ورودی و خروجی تاندربولت صوتی مقرون به صرفه می باشد. 
Glenn Rosenstein -تولید کننده، میکسر، مهندس و ترانه سرای نشویلی 
Nigel Pepper ، مهندس صدای ما در بخش روابط مستقیم با مشتریان، صد در صد از صدای این کارت ها راضی و خشنود است. ما بعد از برنامه، گفتگوی خوبی باهم داشیتم، و او گفت که وضوح و عمق خروجی این رابط در مقایسه با رابط های RME ایی که ما قبلاً داشتیم بسیار عالی تر و متمرکزتر است. او همچنین، گفت که شفافیت high فرکانسی و mid range آن نیز بسیار بهم نزدیکترند، در این مدت او داشت به بخش های اجراشده توسط ادوین گوش می داد که احتمالاً قبلاً در میکس گم شده بودند. او داشت صداهایی را در کیبوردها گوش می داد که قبلاً نشنیده بود. بنابراین، ما اساساً در این مجموعه از داشتن این محصول واقعاً خوشحالیم. پری آمپ8 Clarett یک عامل بزرگ تحولند. 
James Sharpe- مسئول فنی تورهای گروه FOALS در انگلستان 
یکی از بهترین ویژگی ها ، پری آمپ 8 Clarett این است که من می توانم از هر پلاگینی استفاده کنم. من اکثراً با پلاگین های UAD کار میکس را انجام می دهم، و خیلی عالی ست که Clarett به این پلاگین ها هم می خورد، اما یک نکته واقعاً با حال در مورداین رابط این است که قادر است هرکاری را انجام دهد. شما می توانید بطوراساسی هر AAX یی را در کل کانال قرار بدهید. تاخیر آن نیز واقعاً کم است، فکر کنم در حدود یک میلی ثانیه باشد. هرکسی که من با استفاده از این رابط ها برایش کار ضبط را انجام داده ام واقعاً از شفافیت و خلوص این پری آمپ ها شگفت زده شده است؛ به نظر من، این محصول یادآور پری آمپ های میکروفونی جدیدتر و کلاسیک Trident است. به علاوه، دو خروجی هدفون با لول های جداگانه، یک دگمه بزرگ ولوم روی قسمت جلویی، همگی به کیفیت این محصول می افزایند. 

ارسال نظر







ارسال نظر


مطالب مرتبط