این هوش مصنوعی منتقد عکس های شما است

به گزارش صبحانه،Keegan انسان نیست، بلکه یک هوش مصنوعی است که بدون خجالت و به صورت واضح تصاویر شما را نقد و نظر خود را بیان می‌ کند. در واقع کیگان خود را اینگونه معرفی می‌ کند: «سلام، من کیگان هستم، مربی عکاسی شخصی شما. عکس‌ های خود را برای من ارسال کنید و من به شما در بهبود مهارت عکاسی کمک خواهم کرد. ممکن است سخت گیر باشم اما خشن و بد اخلاق نیستم!»
 

 این هوش مصنوعی منتقد عکس های شما است


keegan در پشت صحنه طراحی و هوش مصنوعی این تحلیل کننده عکس، عکاسان حرفه‌ ای قرار دارند، بنابر این باید خوشحال باشید که عکس‌ های شما به وسیله استاندارهای عکاسان حرفه‌ای مورد ارزیابی قرار می‌ گیرد و می‌ توانید از نکات ذکر شده برای پیشرفت قدرت عکاسی خود استفاده کنید.

برای دریافت نظرات انتقادی کافی است عکس خود را بردارید و داخل این وبسایت آنلاین بکشید.

در این مرحله کیگان چند ثانیه صرف تحلیل و ارزیابی عکس شما می‌ کند و سپس نظر کارشناسی خود را با لحنی دوستانه با شما در میان می‌ گذارد. در تصویر زیر می‌توانید نمونه‌ ای از نظر کیگان درباره عکس ارسالی را مشاهده کنید که در آن می‌گوید:«خوبه، اما روی رنگ‌ها بیشتر کار کن. بهت نمره ۶٫۳/۱۰ می‌دم.»

 

 این هوش مصنوعی منتقد عکس های شما است


keegan-feedback این هوش مصنوعی تحلیلگر، به عکس‌های معقول و مناسب نمره ۵/۱۰ می‌دهد، شات های خوب می‌توانند نمره‌ای در حدود ۷/۱۰ دریافت کنند و عکس‌های استثنایی از این مربی آنلاین نمره ۹/۱۰ دریافت می‌کنند. اگر می‌خواهید جزییات بازخورد کیگان را مشاهده کنید، کافی است بر روی دکمه "Get more feedback” کلیک کنید.

در ادامه همانطور که در تصویر مشاهده می‌ کنید ویژگی‌ های زیبایی شناختی به صورت درصدی بیان می‌ شود و می‌ توانید به صورت حرفه‌ ای تر با ویژگی‌ های عکس خود آشنا شوید. برچسب‌ های ذکر شده برای هر عکس نیز نشان می‌ دهد هوش مصنوعی keegan به خوبی قادر به تشخیص عناصر موجود در هر تصویر است.

اگر در کیگان حداقل ۱۰ عکس آپلود کنید، هوش مصنوعی شما را به عنوان یک عکاس در نظر می‌ گیرد. همچنین اگر عکس شما به اندازه کافی نمره خوبی دریافت کند، می‌ توانید عکس خود را در تالار عمومی مشاهیر کیگان به اشتراک بگذارید. در ادامه نیز می‌ توانید به پروفایل خود رفته و نمرات و دستاوردهای عکاسی خود را مشاهده کنید.

فکر می‌ کنیم هدف این برنامه تشویق شما به استفاده از کیگان برای بهبود هوش مصنوعی و توانایی‌ های آن است. با این حال نگران نباشید، کیگان دارای سیاست حفظ حریم خصوصی مشخص و واضحی است و می‌ توانید عکس‌ های خود را هر زمان که خواستید از پروفایل شخصی خود حذف کنید.

آیا از هوش مصنوعی keegan برای بهبود کیفیت عکس برداری خود استفاده می‌ کنید؟

کیگان یک روبات است، بنابراین هنوز جای پیشرفت دارد و نظرات این برنامه در تمام موارد صحیح و قابل اتکا نیست. با این حال، این برنامه یک ابزار سرگرم کننده برای عکاسان مبتدی است و برخی از نظرات و انتقادات آن حداقل باعث می‌ شود بیشتر در مورد عکس‌ های خود فکر کنید و خلافیت خود را در برخی زمینه‌ ها افزایش دهید. بنابراین بدون شک استفاده از این هوش مصنوعی می‌تواند برای کیفیت عکس برداری شما مفید باشد.

منبع : وب سایت دیجی رو

ارسال نظر







ارسال نظر


مطالب مرتبط