با برترین نرم‌افزارهای تبدیل ویدئو 2017 آشنا شوید +عکس

به گزارش صبحانه، دلایلی زیادی برای تبدیل ویدیو به فرمت‌ها مختلف وجود دارد. ممکن است بخواهید قطعه ویدیویی خاصی را بر روی دستگاهی که فضای ذخیره سازی محدودی دارد تماشا کنید و به همین دلیل بایستی سایز فایل مورد نظرتان را کاهش دهید. ممکن است بخواهید کل ویدیوهایتان را با یک فرمت به خصوص ذخیره کنید اما بعضی از آنها فرمتی دارند که با سیستم شما همخوانی کافی را نداشته و باعث ایجاد مشکل می‌شود. یا اینکه ویدیویی که فرمت ناشناخته‌ای را دارد به فرمتی تغییر دهید که به راحتی بتوان با بقیه به اشتراک گذاشت.

تبدیل فرمت ویدیو هیچ ربط و شباهتی به ویرایش ویدیوها ندارد اما اکثر افراد از انجام آن خودداری می‌کنند چون اشتباها بر این باورند که برای انجام تبدیل فرمت ویدیوها به نرم‌افزارهای گران قیمت ویرایش ویدیو نیاز خواهد بود. در حقیقت، شما می‌توانید ویدیوها را با نرم‌افزارهای رایگان به آسانی به فرمت دلخواه تبدیل کنید. در اینجا بهترین نرم‌افزارهای تبدیل ویدیو که می‌توانید رایگان و قانونی استفاده کنید را به شما معرفی خواهیم کرد.

Freemake Video Convertor

با نرم‌افزار تبدیل ویدیو Freemake، تغییر فرمت فایل‌های ویدیویی به راحتی آب خوردن خواهد بود. رابط کاربری بسیار ساده است و می‌توانید ویدیوهای داخل کامپیوترتان یا آنهایی که از یوتیوب دانلود کرده‌اید را به فرمت دلخواهتان تبدیل کنید.

سریع، استفاده آسان و انعطاف پذیر

Freemake در ساخت نرم‌افزاری قدرتمند در عین حال ساده و همچنین رایگان، برای خودش اسم و رسمی دست و پا کرده است. نرم‌افزار Freemake  Video Converter بدون شک سابقه درخشان این شرکت را بیش از پیش ادامه خواهد داد.

 

با برترین نرم‌افزارهای تبدیل ویدئو 2017 آشنا شوید +عکس
 

این نرم‌افزار تبدیل ویدیوی رایگان نه تنها فایل‌های ویدیویی شما را به هر فرمتی تبدیل می‌کند، بلکه می‌توان از آن برای تبدیل ویدیوهای آنلاین مانند یوتیوب نیز استفاده کرد.

با ابزارهای ویرایش ساده نرم‌افزار نیز می‌توانید بخش‌های مورد نظر را حذف و حتی زیر نویس اضافه کنید و همچنین فایلهایتان را به فرمت‌های DVD نیز تبدیل کنید. این نرم‌افزار تمامی نیازهای روزانه شما جهت تبدیل ویدیوهایتان را تحت پوشش قرار داده است.

نکته: در هنگام نصب این نرم‌افزار، به صورت اتوماتیک نرم‌افزارهای جلوگیری از ویروس، نوار جستجوی وب و حذف کننده تبلیغات نیز برای شما نصب می‌شود. توجه داشته باشید که هنگام نصب از حالت نصب دستی استفاده کنید تا از این طریق از نصب نرم‌افزارهای اضافی و ناخواسته بر روی سیستم خودداری کنید.

بدون توجه به این مسئله، Freemake Video Converter همواره بهترین نرم‌افزار تبدیل ویدیو خواهد بود.

 
Any Video Converter Free

رایگان و سریع در تبدیل ویدئوهای کامپیوتر و یا آنلاین

وقتی بحث درباره تعداد فرمت‌های پشتیبانی شده باشد، نرم‌افزارAny Video Converter بدون شک شما را ناامید نخواهد کرد. این نرم‌افزار نیز مانندFreemake Video Converter تبدیل فایل‌های داخل کامپیوتر و همچنین فایل‌های آنلاین را پشتیبانی کامل می‌کند، یعنی اگر احیانا از یک ویدیو در یوتیوب خوشتان بیاید، می‌توانید سریعا و به آسانی فرمت آن را به فرمتی که بتوانید به راحتی در موبایلتان تماشا کنید، تبدیل کرده و دیگر نگران پشتیبانی از فرمت آن نخواهید بود. نکته‌ای که در بالا گفته شد درباره این نرم‌افزار هن صادق است.

 

با برترین نرم‌افزارهای تبدیل ویدئو 2017 آشنا شوید +عکس
 

با استفاده از این نرم‌افزار نه تنها از یوتیوب، بلکه می‌توانید از فیسبوک، Vimeo، Metacafe و دیگر وب‌سایت‌ها نیز ویدئوها را دانلود و تبدیل کنید. همچنین نرم‌افزار Any Video Converter قادر است فایل‌های صوتی را از CD یا DVDهای شما جدا کند.

با استفاده از نرم‌افزار خواهید دید که هر فرمتی که به ذهنتان برسد در این نرم‌افزار پشتیبانی می‌شود و البته شامل فرمت‌های آماده برای برخی از دستگاه‌ها نیز می‌شود. گزینه‌های ویرایشی این نرم‌افزار از جمله حذف، بریدن و چرخش تصاویر، امکان ویرایش اساسی ویدیوها را به شما خواهد داد. اگر مایلید کمی خلاقیت به خرج دهید، با استفاده از افکت‌های ویدیویی درون نرم‌افزار می‌توانید ویدئوهایی بی‌نظیر را به نمایش بگذارید.

Free HD Video Converter Factory

تبدیل سریع فایل‌ها و ویرایش ساده ویدیوها، این نرم‌افزار را به یکی از راحت ترین نرم‌افزارهای رایگان تبدیل ویدیو تبدیل کرده است. نرم‌افزارFree HD Video Converter Factory به ساده بودن خود آنقدر مفتخر است که در وب‌سایت رسمی آن ویدئوی آموزشی 10 ثانیه‌ای را برای استفاده از این نرم‌افزار قرار داده است! شاید کمی اغراق آمیز به نظر بیاید اما حقیقت دارد. می‌توانید با کشیدن فایل‌ها به داخل فضای نرم‌افزار یا از منوی انتخاب فایل و با انتخاب فرمت یا نوع دستگاهتان، تبدیل ویدیو را آغاز کنید.

 

با برترین نرم‌افزارهای تبدیل ویدئو 2017 آشنا شوید +عکس
 

مطمئنا وقتی بفهمید که تمامی ویژگی این نرم‌افزار بدون هیچ هزینه‌ای در اختیار شما قرار دارد، خوشحال خواهید شد. در حالی که مراحل تبدیل ویدیو چند ثانیه بیشتر طول نمی‌کشد، شاید مایل باشید زمان بیشتری را صرف ایجاد تغییرات در محصول خروجی کنید. حذف، بریدن و اضافه کردن افکت‌های ویژه همگی برای تبدیل  ویدیو به آنچه که مد نظرتان است، در اختیارتان خواهد بود و همچنین شیوه نمایش فایل‌های خروجی نیز کاملا قابل درک است.

تازه کاران با انتخاب دستگاهی که قرار است ویدئوهای خروجی را بر روی آن پخش کنند، می‌توانند از انتخاب فرمت مورد نظر اطمینان کافی داشته باشند و کاربران حرفه‌ای می‌توانند با انتخاب فرمت دلخواه و دیگر ویژگی‌ها این کار را انجام دهند.


Handbrake

نرم‌افزار تبدیل فرمت ویدیویی بی‌نهایت قدرتمند که جهشی بزرگ از مک به ویندوز داشته است.

نرم‌افزار Handbrake با اینکه کاربران مک آشنایی کامل با آن را دارند، در دنیای ویندوز کمی ناشناخته و تازه وارد به حساب می‌آید. شایان ذکر است که این نرم افزار در مراحل اولیه اجرای خود در ویندوز می‌باشد و حتی هنوز به نسخه 1.0 نیز نرسیده است اما این بدین معنی نیست که می‌توان به آسانی از کنار آن عبور کرد.

این نرم‌افزار که برای مک، ویندوز و لینوکس قابل استفاده است، برای کاربرانی که از پلتفورم‌های مختلف استفاده می‌کنند بی‌نظیر است، همچنین برای افرادی که منحصرا با ویندوز کار می‌کنند نیز گزینه‌ی مناسبی به حساب می‌آید.

 

با برترین نرم‌افزارهای تبدیل ویدئو 2017 آشنا شوید +عکس
 

نکته: نرم‌افزارهای نام‌ برده در این مقاله همگی رابط کاربری ساده‌ای دارند، اما این حقیقت در مورد نرم‌افزارHandbrake  صدق نمی‌کند.

ویژگی‌های مختلف این نرم‌افزار به کاربران امکان تبدیل دقیق فرمت و ویرایش ویدئوها را می‌دهد، ازجمله این ویژگی‌ها می‌توان به امکان بریدن تصاویر، فیلترینگ پیشرفته و تنظیم میزان فریم تصاویر اشاره کرد، اما در این میان برای افرادی که به دنبال تبدیل سریع ویدیوها هستند، تنظیمات پیش فرض نیز مهیا شده است. عادت کردن به نرم‌افزار Handbrake کمی زمان بر است اما مطمئنا خروجی بدست آمده ارزش صرف زمان را خواهدد داشت.


MediaCoder

فرمت ویدیو هرچه که باشد، نرم افزار MediaCoder به کمک شما خواهد آمد، این نرم‌افزار یکی از سریعترین نرم‌افزارهای تبدیل فرمت ویدئوها به شمار می‌آید.

همانطور که در بالا گفتیم، نرم‌افزارهای متعددی جهت استفاده و دانلود در این زمینه وجود دارد اما MediaCoder به لطف سرعت بسیار بالا و پشتیبانی از فرمت‌های صوتی و تصویری بسیار متعدد، حسابی جدا از بقیه نرم‌افزارها دارد. مهم نیست ویدئوی قدیمی روی هارد کامپیوتر عتیقه شما چه فرمت و قدمتی دارد، MediaCoder قادر است در یک چشم به هم زدن آن را به جدیدترین فرمت دلخواه شما تبدیل کند. شاید در ابتدا زبان برنامه کمی ناخوشایند به نظر برسد اما شک نکنید که ارزش پشتکار در استفاده از آن را دارد.

 

با برترین نرم‌افزارهای تبدیل ویدئو 2017 آشنا شوید +عکس
 

ممکن استMediaCoder  نیز مانند Handbrake رابط کاربری ترسناکی داشته باشد، با این حال محصول خروجی شما از طریق این نرم‌افزار می‌تواند شامل ویژگی‌های بسیار مختلفی از جمله تلفیق ویدئوها، همگام‌سازی صدا، تنظیم نسبت ابعاد و بسیاری گزینه‌های دیگر باشد.

ممکن است گزینه‌های مختلف نرم‌افزار باعث سردرگمی شما بشود، اما نرم‌افزارMediaCoder  را بایستی یک تجربه آموزشی تلقی کرد. برای شروع می‌توانید از راهنماها استفاده کنید و پس از اینکه اعتماد به نفس کافی را به دست آوردید، خواهید دید قدرت استفاده از ابزارهای بیشتر برای اجرای دقیق‌تر مراحل تبدیل ویدیوها را به دست خواهید آورد.

منبع :‌ آی‌تی‌ایران

ارسال نظر







ارسال نظر


مطالب مرتبط