اپلیکیشن گوگل برای شما لباس طراحی می کند

به گزارش صبحانه،  در حالت کلی شما می‌تواند زندگی . سبک زندگی خود را به روشی خاص و منحصر بفرد در قالب خطوطی نقشه، روی لباستان نمایش دهید. 
 

گوگل برای طراحی این اپلیکیشن با شرکت سوئدی خرده فروشی لباس H&M همکاری کرده است. این اپلیکیشن از رابط برنامه نویسی کاربردی Snapshot گوگل استفاده می‌کند تا فعالیت‌های روزانه مالک یک گوشی هوشمند را شناسایی کرده و آنها را ثبت کند. این اپلیکیشن مواردی هم چون محلی که کاربر اغلب در آنجا غذا می‌خورد یا اینکه کاربر بعد از کار برای دیدن دوستانش اغلب به کجا می‌رود را مد نظر قرار می‌دهد. این برنامه هم چنین می‌تواند زمانی که کاربر در محیط بیرونی حضور دارد، شرایط آّب و هوایی را نیز در نظر بگیرد.
 

اپلیکیشن گوگل برای شما لباس طراحی می کند
 

حدود یک هفته پس از ثبت این داده‌ها، این اپلیکیشن اطلاعات خود را در قالب یک الگوریتم خاص ارسال می کند. کاربر می‌تواند نتیجه نهایی را در قالب یک لباس خاص درون اپلیکیشن مشاهده کند. ظاهرا این لباس محل‌هایی که در طول هفته به آنها می‌روید را مانند خطوط یک نقشه به شما نشان می‌دهد. شما می‌تواند استایل خاصی از این لباس طراحی شده را انتخاب کنید، برای مثال زمانی که می‌خواهید لباس را سر کار، برای مهمانی‌های خودمانی یا قرارهای ملاقات یا رویدادهای رسمی بپوشید.

به گفته گوگل جنس و اندازه لباس نیز مبتنی بر اطلاعات جمع آوری شده از کاربر انتخاب می‌شود. برای مثال اگر داده‌ها نشان دهند که هوا ابری خواهد بود، جنس لباس نیز متناسب با این آب و هوا انتخاب می‌شود. حتی با استفاده از داده‌ها شخصی این اپلیکیشن می‌تواند برای لباس طراحی شده کمربند یا دستبند انتخاب کند. کاربر در نهایت می‌تواند این لباس اختصاصی را از طریق همین اپلیکیشن سفارش دهد.

منبع : تک شات

ارسال نظر







ارسال نظر


مطالب مرتبط