7 دلیل برای خرید خودرو از مفتاح رهنورد

به گزارش صبحانه، طی سالهای اخیر و با گسترش حجم و تنوع واردات خودروهای خارجی به کشورمان، علاقه و رغبت مردم کشورمان به استفاده از این خودروها نیز افزایش چشمگیری یافته است به گونه ای که پیش بینی می شود طی سال 95، حدود 50 هزار دستگاه انواع خودروهای آسیایی و اروپایی، در ایران عرضه و فروخته شود.

 

اما یکی از سوالات مهمی که همواره برای مشاوره و خرید این خودروها توسط مردم مطرح می شود، انتخاب شرکت فروشنده است که با دلایل زیر، شرکت «مفتاح رهنورد» به عنوان یکی از اجزاء مهم هولدینگ مفتاح، انتخاب نخست مشتریان خواهد بود:

 

1- تحویل به موقع و قیمت قطعی: با توجه به نوسانات ارزی و تلاش برخی شرکت های متفرقه برای سودجویی از تلاطمات ارزی در بخش فروش خودروهای خارجی، مفتاح رهنورد با تضمین دو وعده فوق، تلاش می کند رضایت کامل مشتریان را کسب کرده و هر زمان توانایی تحقق تعهدات را در بازه زمانی مقرری نداشته باشد، به انعقاد قرارداد اقدام نخواهد کرد.

 

2- پاسخگویی شبانه روزی: مشتریان و علاقمندان به خرید خودرو از طریق مفتاح رهنورد می توانند از طریق مجاری متنوعی چون سایت شرکت و شبکه های اجتماعی همچون تلگرام، نسبت به درج سوالات خود در هر ساعت از شبانه روز و دریافت پاسخ های مربوطه از کارشناسان شرکت اقدام کنند.

 

3- مانیتورینگ نیازها و خدمات: شرکت مفتاح رهنورد در خدمتی نوین مجهز به نرم افزار CRM شده و در این نرم افزار، شرکت می تواند رفتار کلیه مخاطبان اعم از مشتریان و غیر مشتریان را به صورت کامل مانیتور و تاریخچه ای از درخواست ها، تعداد تماسها، خدمات ارائه شده و ... را جمع آوری کند که در مراجعات بعدی، سرعت و دقت پاسخگویی را افزایش می دهد. همچنین دسته بندی کامل مشتریان براساس میزان خرید، نوع خودرو خریداری شده و نحوه آشنایی با شرکت نیز وجود دارد .


4- باشگاه مشتریان: علاوه بر پیگیری دقیق و کامل سفارشات و قراردادها، مفتاح رهنورد از طریق باشگاه مشتریان نسبت به افزایش سطوح پاسخگویی به مشتریان اقدام می کند.

 

5- خدمات ویژه به خریداران: علاوه بر خدمات مشاوره ای حرفه ای، تخصصی و فنی به مشتریان، حمل رایگان خودرو تا محل شماره گذاری و پرداخت 80 درصد از هزینه بیمه بدنه خودروهای فروخته  شده از سایر تعهدات مفتاح رهنورد به مشتریان خود است.

 

6- رضایت 98 درصدی خریداران: دسته بندی مشتریان براساس نرم افزار CRM ضمن آنکه حکایت از رضایت چشمگیر خریداران و مشتریان شرکت دارد، موجب انتخاب شرکت مفتاح رهنورد به عنوان کمپانی برگزیده در کنگره تجلیل از حامیان حقوق مصرف کننده در سال 95 شده است.

 

7- تنوع محصولات: علاوه بر خودروهای پرفروشی همچون شامل کیا سراتو و اسپورتیج، هیوندای سانتافه، توسان و النترا، سایر محصولات و خودروهای خارجی مورد نیاز مشتریان با برندهایی چون تویوتا، لکسوس و مرسد بنز نیز آماده تحویل به خریداران است.

 

شایان ذکر است میثم رضایی مدیرعامل مفتاح رهنورد علاوه بر آنکه در مجمع عمومی انجمن صنفی وارد کنندگان خودرو به ریاست این انجمن برگزیده شده، به عنوان نماینده رسمی رئیس اتاق اصناف ایران در کمیسیون تخصصی خودروی کشور نیز منصوب شده است.

ارسال نظر







ارسال نظر


مطالب مرتبط