بهترین لپ تاپ های 2018 چه مدل هایی است؟

به گزارش صبحانه،افرادی که به دنبال خرید لپ تاپ هستند، معمولا معیارهای متفاوتی با توجه به نیاز خود یعنی کار یا بازی دارند. برای مثال افرادی که هدف گیمینگ در خرید لپ تاپ دارند، به معیارهایی چون پردازنده و کارت گرافیک توجه بیشتری می کنند. دسته دیگر از افراد به دنبال به روز رسانی لپ تاپ خود هستند و شاید برایشان جالب باشد که مقاله ای در مورد بهترین لپ تاپ های 2018 بخوانند. در زیر به چند مدل اشاره خواهیم کرد:

  • لپ تاپ Dell XPS 13

بهترین لپ تاپ های 2018 چه مدل هایی است؟

این لپ تاپ با عملکرد عالی پردازنده 8 هسته ای خود به یکی از بهترین لپ تاپ های بازار تبدیل شده است. این لپ تاپ به اخرین نسل از پردازنده های هشت هسته ای اینتل تبدیل شده و عملکرد قدرتمندی را در طراحی نازک با سیستم خنک کننده جدید آن ارائه می دهد. پورت تاندربولت 3 می تواند به راحتی لپ تاپ شما را به سایر لوازم جانبی با سرعت بالا متصل کند. اما از نقاط ضعف این لپ تاپ می توان به عدم وجود پورت نوع A در آن اشاره کرد.

  • لپ تاپ Asus Chromebook Flip C302CA

بهترین لپ تاپ های 2018 چه مدل هایی است؟

این لپ تاپ یکی از بهترین لپ تاپ های تست شده توسط کاربران است و این عنوان را به لطف عملکرد سریع، صفحه کلید چشمگیر و طراحی ظریف به دست آورده است. این لپ تاپ با وزن 2.6 پوندی، دارای 64 گیگابایت حافظه و 4 گیگابایت رم است. همچنین صفحه نمایش تاچ اسکرین آن می تواند کار با این لپ تاپ را راحت تر کند. لپ تاپ فلیپ ایسوس می تواند 8 ساعت مداوم به کار خود ادامه دهد. به این معنی که می توانید تمام طول روز در مدرسه یا محل کار از آن استفاده کنید.

  • لپ تاپ  Lenovo Yoga 920

بهترین لپ تاپ های 2018 چه مدل هایی است؟

قلم استایلوس همراه این لپ تاپ برای یادداشت برداری مناسب است. همچنین به تعدادی گسترده ای از پورت ها شامل تاندربولت 3 و دستگاه های USB امکان اتصال دارد. بزرگترین نقطه قوت فروش یوگا را می توان طراحی خیره کننده آن نام برد که در رنگ های خیره کننده مانند بنفش آن را عرضه کرده است.

  • لپ تاپ Microsoft Surface pro

بهترین لپ تاپ های 2018 چه مدل هایی است؟

این لپ تاپ نسبت به مدل های پیشین خود 2 ساعت بیشتر می تواند باتری خود را حفظ کند. همچنین این مدل دارای یک پردازنده چهار هسته ای نسل هشتم اینتل است که عملکرد سریع تری را به کاربران ارائه می کند. تمام این دستاوردها در یک بدنه سیاه و سفید مات با عملکرد بهینه برای مشتریان ارائه می شود.

ارسال نظر







ارسال نظر


مطالب مرتبط