مینی‌بوس خودران و برقی فولکس‌واگن +عکس

به گزارش صبحانه، ظاهرا قرار نیست این خودرو نیز مانند مدل‌های قبلی وارد خط تولید شود. فولکس‌واگن نشان داده که تمایل زیادی برای ساخت مدل‌هایی مانند این خودرو دارد و به همین دلیل کانسپت‌های زیادی با این شکل را ارائه داده است. این خودرو که "I.D باز" نام دارد، در نمایشگاه موتوری 2017 معرفی شد و یک خودروی عمومی برای روزهای مدرن محسوب می‌شود.
 

به گزارش "تاپ‌گیر"، این خودرو به صورت الکتریکی ارائه می‌شود و قدرتی برابر 369 اسب‌بخار دارد و می‌تواند با یک بار شارژ مسافتی حدود 600 کیلومتر را بپیماید.
 

مینی‌بوس خودران و برقی فولکس‌واگن +عکس
 

در صورتی که حالت خودکار " I.Dپایلوت" در این خودرو را فعال کنید، امکان چرخش 180 درجه‌ای صندلی و گپ با مشتریان پشت برای راننده مهیا می‌شود.

سامانه‌های ارتباطی در این خودرو به وفور دیده می‌شود. خودرو از طریق برنامه‌های خاص با تلفن همراه هوشمند هم‌خوانی دارد. تمام داده‌های کلیدی در زمینه اطلاعات و سرگرمی از طریق یک صفحه نمایش بزرگ در برابر دید راننده ظاهر می‌شوند.

 

مینی‌بوس خودران و برقی فولکس‌واگن +عکس


فضای داخلی و خارجی خودرو چندان واضح ارائه نشده است. خودرو برای حمل 8 سرنشین ارائه شده است. ابعاد خودرو همانند مدل توریج فولکس‌واگن و بزرگتر از مدل مفهومی میکروباس قبلی است.
 

مینی‌بوس خودران و برقی فولکس‌واگن +عکس
 

"I.D باز" روی دو محور خود دارای موتور الکتریکی است. خودرو به صورت محرک 4 چرخ ارائه شده و در کمتر از 5 ثانیه به شتاب صفر تا صد کیلومتر می‌رسد و با بیشینه سرعت 159 کیلومتر بر ساعت به حرکت خود ادامه می‌دهد. باتری‌های این خودرو در زیر قرار گرفته تا به شکلی بهینه بتوان از فضای داخلی خودرو استفاده کرد.
 

مینی‌بوس خودران و برقی فولکس‌واگن +عکس
 

فولکس‌واگن امیدوار است تا سال 2025 بیش از یک میلیون خودروی الکتریکی را در اختیار مشتریان و سامانه‌های حمل و نقل عمومی قرار دهد که اکثر انها با قابلیت خودرانی و شبه‌خودانی ارائه خواهند شد.

منبع : عصر ایران

ارسال نظر







ارسال نظر


مطالب مرتبط